Haptic Perception – expoziția în care culorile nu doar s-au văzut ci s-au și simțit, a ajuns la final

Haptic Perception – expoziția în care culorile nu doar s-au văzut ci s-au și simțit, a ajuns la final

În perioada 28 iunie – 22 iulie 2018, expoziţia  personală a artistei insolite Cornelia Petrea, Haptic Perception, curatoriată de Mihaela Ion, la galeria-atelier Horaţiu Mălăele din Bucureşti, a fost deschisă publicului interesat. Tablourile care inspirau la tactilitatea culorilor, de aici şi numele expoziţiei, Haptic Perception - percepţie tactilă, au putut fi admirate și achiziţionate de vizitatori. Spaţiul galeriei-atelier Horaţiu Mălăele a fost reconfigurat pentru ca lucrările Corneliei Petrea să fie panotate într-un concept curatorial bine definit, fiecare perete definind o paleta diferită a cromaticii gândite de artistă.

Mihaela Ion, curatoarea expoziţiei afirmă:

Expoziţia Haptic Perception s-a poziţionat ca fiind un eveniment important în parcursul artistic al Corneliei Petrea. Spaţiul desfăşurării expoziţiei, situat în centrul vechi al Bucureştiului, a atras un public divers, public interesat direct de lucrările acesteia şi de povestea ei de artist. Cornelia este un artist autodidact care s-a poziționat mai întâi în piaţa internaţională, cea mai recentă lucrare a sa fiind expusă la Monaco în prezenţa Prinţesei Stephanie, iar expoziţia Haptic Perception a fost prima ei expoziţie solo în România”.

 

Intrarea în cadrul expoziţiei a fost liberă, astfel încât un număr impresionat de vizitatori au putut interacționa cu operele expuse. Fiecare vizitator a intrat mai ales fiind atras de cromatica puternică a lucrărilor Corneliei Petrea. Mihaela Ion, curatoarea expoziţiei continuă

Am prelungit expoziţia cu alte 10 zile întrucât publicul român și străin şi-a manifestat un interes deosebit asupra lucrărilor Corneliei. Acest lucru poate fi remarcat şi prin numărul impresionat de aprecieri din cartea de vizită a expoziţiei “.

 

Lucrările Corneliei Petrea sunt concepute pentru a se regăsi pe pereţii caselor personalizate, decorate cu opere de artă contemporană. Cum a fost menţionat şi în pliantul evenimentului de către curatoare, lucrările prezentate în cadrul expoziţiei Haptic Perception nu au nevoie de rame, fiecare pictură este un mediu vizual în sine, capabil să susţină şi să prezinte un ansamblu vizual aflat între transcendent şi imanent. Expoziţia a propus un univers cromatic amplu, în care lucrările s-au dezvăluit parţial publicului, prin titlurile personalizate pe care le au.

 

 

Sponsori: Revista Atelierul, Arta Grafică.

Parteneri media: Radio România Cultural, Modernism, Magmob, Eva.ro, IQads, SMARK, România Liberă, Art Fashion Fair, SensoTV, Asociaţia Operatorilor Culturali din România, Verbs describe us, Coţofana Urbană, Gala Societăţii Civile, 4arte, The Trends, Iqool, Goingout.ro, Bucharest Guide, Pro Bucuresti, Kfetele, Gratuitor, Fashion8, Mujer, PRwave, Fundaţia Calea Victoriei, inoras.ro.

Fotografii realizate de 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related