[De la second hand] Mohamad Nadim (District 10): In 90, era o piata a categoriilor sociale defavorizate. Acum e despre a-ti dezvolta stilul individual

[De la second hand] Mohamad Nadim (District 10): In 90, era o piata a categoriilor sociale defavorizate. Acum e despre a-ti dezvolta stilul individual
Foto: Andrei Grigore

Piata de second hand exista in Romania de cel putin 20 de ani, spune Mohamad Nadim, fondator District 10. La inceput oamenii cautau pur si simplu produse ieftine. Acum, e despre moda. Iar moda e ciclica.

In anii precedenti s-a revenit usor la anii 80’, iar acum tinerii anilor 2000 abordeaza atat in tinute cat si in machiaj, atitudine si vibe, moda anilor 90’. 

 In cautarea unui stil individual, care sa ii reprezinte, noii consumatori sunt atenti si la principii cand isi aleg hainele, cum ar fi sustenabilitatea si reciclarea. Nu doar tinerii cauta comori in vintage shop-uri. Mohamad numara oameni la pensie sau studenti, “corporatisti” care cauta haine sa ii scoata din anonimatul jobului zilnic si nu in ultimul rand oameni cu o baza financiara mai mult decat stabila, cu functii inalte sau fashionistas, toti in cautarea de “mici bijuterii vestimentare”, care sa ii puna pe harta fashionului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related