Mamelor din lumea întreagă

Mamelor din lumea întreagă

Zâmbetul senin. Lumina dulce care învăluie momentul. Perfecțiunea aurei roz cu care este întâmpinată, de obicei, ideea de mamă. Nimic din toate acestea nu se regăsesc în această reclamă, care ar putea câștiga titlul neoficial de Cea mai dătătoare de fiori odă dedicată mamelor. Mark Zibert și Walmart Canada au ales altă cale pentru a portretiza parentingul: o cale suprarealistă, haotică, desprinsă parcă dintr-un film de groază. 

”Când am citit prima dată scenariul mi-a fost greu să cred că a trecut de client”, povestește Mark. După mai multe întâlniri și convorbiri, a fost clar că scenariul era doar un punct de pornire și toată lumea era de acord să ducem ideea mai departe și să facem ceva cu adevărat unic, mai ales pentru un brand ca Walmart. 

Să fii mamă nu înseamnă doar zâmbet de reclamă. Înseamnă și deznădejde, uneori, frică, încercări și nereușite, oboseală, plâns, neînțelegere, singurătate. Și să vorbești despre asta nu te face o mamă mai puțin bună, ci doar una reală:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related