Kelly Freeman, expert britanic în comunicare: „Eșecul unui eveniment este întotdeauna pus pe seama organizatorilor"

Kelly Freeman, expert britanic în comunicare: „Eșecul unui eveniment este întotdeauna pus pe seama organizatorilor"

Kelly Freeman, expertul în comunicare care a lucrat pentru patru prim miniștri britanici, se întoarce la București pentru a susține trei zile de curs în cadrul celei de-a cincea ediție a programului Strategic Communication Training. Kelly va susține trei cursuri intensive de comunicare: Strategic Event Management, Strategii avansate de PR și Internal Communications, în perioada 7-9 noiembrie 2018.

Cursul de Strategic event management, programat pe 7 noiembrie, are ca obiective gestionarea unui plan de eveniment de orice dimensiune cu ajutorul unor noțiuni de strategie. În cadrul trainingului trainerul explică din experiențele proprii care sunt cele mai folosite instrumente de organizare și cum se pot optimiza bugetele alocate acestei activități. Cursul este structurat în patru capitole: conceptul de eveniment, designul, planificarea și lansarea evenimentului.

În primul modul al cursului expertul britanic își îndreaptă atenția către modalitatea de realizare a conceptului, punctul de plecare în organizare, scopul și câștigul pe care îl anticipăm.

Prima cerință în organizarea unui eveniment este să găsim viziunea în jurul căreia se construiește strategia de planificare. Comunicarea este extrem de importantă, doar punând întrebările corecte se pot afla răspunsurile corecte”, spune Kelly Freeman, care subliniaza „eșecul unui eveniment este întotdeauna pus pe seama organizatorilor”.

 

Sfaturile trainerului pentru participanți sunt înglobate într-un “road map” pe care toți cei prezenți și-l vor asuma înainte de a pleca la drum în organizarea evenimentului. Cele 5 reguli pe care orice organizator de evenimente trebuie să le urmeze sunt, în opinia trainerului, legate de viziune și planificare.

  1. Evenimentul trebuie organizat cu un scop . Înainte de a decide bugetul pe care îl investești trebuie să știi care sunt plusurile pe care le aduce pentru o companie.
  2. Invitații trebuie aleși, nu aduși. Este necesar ca invitații să fie aleși inteligent, având permanent în minte motivațiile ce îi vor face să participe la eveniment. Un eveniment cu o sală plină de oameni care nu știu exact de ce sunt acolo este doar o cheltuială inutilă. Sfatul trainerului este folosirea de e-mail-uri cu cerere de reply care conțin 3 întrebări sau puncte de interes, survey-uri către angajați pentru a determina exact punctul de interes al participantului.
  3. Speakerii evenimentului își vor aduce publicul de care a nevoie. La orice eveniment este obligatoriu să ai vorbitori activi, care știu să comunice cu invitații și publicul și care să aducă, prin interesul generat de numele și experiența lor, alți invitați și participanți. “Un speaker bun poate fi definitoriu pentru un eveniment, calitatea și experiența sa aducând plus valoare și atrăgând invitați de marcă. Totuși, trebuie avut în vedere faptul că un vorbitor de calitate trebuie rezervat cu luni în avans”, spune trainerul.
  4. Evenimentul spune o poveste. Ai grijă să nu spună mai multe! Un alt sfat al expertului în comunicare este legat de unitatea mesajului pe care îl transmite participanților. Mesajele transmise, culorile folosite, perioada din zi și locația sunt extrem de importante și trebuie gândite în așa fel încât să creeze un tablou complet și unitar, fără discrepanțe. Tema evenimentului trebuie să fie în concordanță cu mesajul pe care dorești să îl transmiți și să nu facă notă discordantă cu ideea de la care a plecat totul
  5. Optimizează costurile!

 

Diferite departamente lucrează separat pentru a se cheltui puțin, dar nu comunică și astfel sunt ineficiente, la final ajungând să coste mai mult decât se stabilise, tocmai din cauza lipsei de comunicare interdepartamentală”, adaugă Kelly Freeman.

Una dintre modalitățile de optimizare a costurilor este negocierea cu furnizorii și stabilirea rolurilor membrilor echipei.

Kelly Freeman are o experință vastă în comunicarea guvernamentală, peste 25 de ani în patru departamente și ministere britanice. A fost Director de Comunicare în Departamentul de Mediu, Alimentație și Probleme Rurale, este specialist în dezvoltarea strategiilor de comunicare organizațională și are o bogată experiență în organizarea de evenimente private și guvernamentale

Cursul este organizat de International School of Communication în parteneriat cu agenția de training Cursuri Creative. La finalul fiecărei zi de pregătire, cursanții primesc o diploma de participare oferită de agenția de training britanică.

Pentru cei care se înscriu până la data de 15 octombrie, agenția oferă un discount de  25% la toate cursurile din program.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related