HMD Global, The Home of Nokia Phones, și Golin scriu împreună un nou capitol al poveștii brandului Nokia pentru telefoane și tablete în România

HMD Global, The Home of Nokia Phones, și Golin scriu împreună un nou capitol al poveștii brandului Nokia pentru telefoane și tablete în România
Irina Roncea, Golin România/ Judith Haberlehner, HMD Global, The Home of Nokia Phones

Agenția a câștigat pitch-ul de PR organizat de HMD Global, the Home of Nokia Phones.

Golin elaborează strategia de comunicare a brandului Nokia pentru telefoane şi tablete pe plan local, în urma câștigării pitch-ului organizat de compania finlandeză HMD Global, compania care deține licența exclusivă a brandului Nokia pentru telefoane şi tablete . Astfel, Golin oferă servicii de PR, atât pe palierele corporate și de brand, precum și social media.

 

„În România, am simțit dintotdeauna o afinitate aparte pentru telefoanele Nokia și suntem nerăbdători să scriem un nou capitol al poveștii brandului Nokia și companiei HMD Global. Pentru perioada următoare, obiectivul nostru local este să creștem organic, să promovăm Nokia cu Android și să aducem pe piață produse inovatoare, performante și de calitate, care să inspire utilizatorii și care să ne apropie și mai mult de ceea ce își doresc pe viitor. Fiind un start-up, avem nevoie de parteneri puternici din punct de vederere strategic și creativ la nivelul piețelor pe care activăm și, pentru România, am ales o agenție vizionară și cu experiență, Golin, care a transpus în propunerile trimise esența companiei HMD Global și a brandului Nokia”, a declarat Judith Haberlehner (Director Relații Publice Europa de Est, HMD Global, The Home of Nokia Phones).

 

„Colaborarea dintre Golin și HMD Global se bazează pe un set bine definit de principii comune, reflectate atât în mentalitatea echipelor, cât și la nivelul activităților desfășurate de ambele companii – ingeniozitate, expertiză și centrare pe valori umane. Ne bucurăm să completăm portofoliul Golin cu un nou brand din zona IT&C și, astfel, să contribuim activ la poziționarea  și creșterea notorietății brandului și produselor Nokia în segmentul telefoane și tablete. Într-un sector atât de competitiv și dinamic, diferențierea este dată de perspectivele distincte în abordarea strategică, de creativitatea campaniilor, relevanța și ambiția de a face lucruri extraordinare în mod asumat, oferind utilizatorilor experiențe memorabile și de impact”, a declarat Irina Roncea (Deputy Manager Director, Golin România).  

 

Compania HMD Global este un start-up finlandez, înfiinţat în decembrie 2016, cu scopul de a readuce pe piață telefoanele Nokia. În cei 2 ani, în România au fost lansate 13 telefoane smart cu Android și 16 telefoane clasice. Datorită dezvoltării unui portofoliu de produse atât high-end și mid-range, cât și accesibile, brandul Nokia a revenit în prim plan în peste 15 piețe. Terminalele smartphones Nokia produse sub licență de către HMD Global rulează cu sistemul de operare Android One, un Android la cel mai înalt nivel. Sistemul de operare pur, sigur și mereu actualizat, îmbunătățește considerabil experiența utilizatorilor, oferind modelelor Nokia un avantaj competitiv în piață.

 

Echipa HMD Global: Judith Haberlehner (PR Director CEE), Daria Marinescu (Marketing Manager)

Echipa Golin: Simona Oprea (Director), Maria Duca (Media Associate), Larisa Hladiuc (Junior Media Associate), Roxana Ionescu (Senior Digital Manager), Sonia Dao (Digital Associate).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related