E greu cu proiectele culturale, dar creativii de la Glitch Shop le vor în portofoliu

E greu cu proiectele culturale, dar creativii de la Glitch Shop le vor în portofoliu

Un shop creativ care încearcă să facă business în sectorul cultural românesc. Nu e chiar cel mai simplu lucru pe care-l poți încerca cu o agenție, însă echipa de la Glitch Shop a strâns deja destule astfel de proiecte în portofoliu. În ciuda bugetelor mici, a muncii de convingere necesare și a reticenței multor actori culturali.

Fondatorii agenției sunt Dan Stănescu și Cosmin Simionescu (ambii cu experiență în agenții precum Graffiti, Propaganda sau DDB), respectiv Oana Dobre, cu experiență de aproape 5 ani în Borțun Olteanu. Primul lor proiect cu GLITCH a fost rebrandingul ARCUB.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related