Eventiful – tehnologia simplifică centralizarea lead-urilor

Eventiful – tehnologia simplifică centralizarea lead-urilor

Eventiful, unul dintre principalele tool-uri din gama de automatizare Interactions, a susţinut logistic cel de-al 5-lea târg expoziţional de la lansarea sa şi urmează să acopere încă 7 în viitorul apropiat.

Eventiful este soluţia cloud creată de Interactions pentru a colecta lead-urile de la târguri şi expoziţii. Acestea sunt centralizate într-o bază de date cu acces securizat şi rapid.

Eventiful a fost folosit prima dată la Mariage Fest în martie 2018 şi rezultatele sale au asigurat o cerere constantă. Acest instrument se diferenţiază prin reducerea costului faţă de sisteme care fac acelaşi lucru, dar cu un efort logistic mai mare. Cum? Management-ul datelor se poate realiza remote iar echipamentele necesare sunt reduse la minim. Setup-ul se face în aproximativ o oră iar sistemul funcţionează eficient, simplificând schimbul de date, totul într-un mediu securizat, GDPR compliant. Se evită astfel colectarea manuală de lead-uri şi, mai ales, aşteptarea la coadă.

Cum funcţionează? Participanţii îşi înregistrează datele la intrare, pe un laptop. Li se generează o brăţară cu un cod QR pe care expozanţii îl scanează cu telefonul mobil, folosind aplicaţia Eventiful pe care o pot descărca gratuit din App Store (iOS şi Android). Până în prezent, sistemul Eventiful a generat peste 22.000 de brăţări care au fost scanate de peste 35.000 de ori.

 

„Acest sistem permite participanţilor şi expozanţilor să se ocupe de adevăratele lor interese, fără să mai investească mult timp în detalii logistice. Vizitatorii pot căuta produsul perfect fără a-şi repeta datele la fiecare stand, iar expozanţii își pot pitch-ui serviciile şi produsele fără a dedica mult timp informaţiilor de contact. În plus, baza de date a fiecărui stand se actualizează în timp real şi poate fi accesată de pe oricâte dispozitive.” explică Adrian Alexandrescu (Managing Partner Interactions).

 

Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.

În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.

Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related