Să fie invidie, dar una cuviincioasă

Să fie invidie, dar una cuviincioasă

Awww, ce drăguț când brandurile rivale o dau pe prietenie, mai ales la final din 2018, care a fost cam supărăcios de fel cu viețile oamenilor și ale țărilor și așa, în general, a lăsat ceva în aer care seamănă cu enervare. La aniversarea de un an, Pressone a sărbătorit printr-o campanie cu invidie. Dar o invidie bună, spun ei, apreciată de altfel și de ADC*RO. Și apoi a dat #traiascăcapravecinului mai departe și a ajuns de 1 decembrie până la hamburgeri și cartofi prăjiți. 

 Acum, invidia de soi bun a ajuns și pe șosele, iar BMW și Porsche se felicită reciproc.

"Felicitări, BMW, că ai revoluționat segmentul automobilelor electrice! Primul BMW i8 Roadster creat vreodată își va bucura posesorii și în România, suntem siguri. Nu vă așezați prea confortabil însă, urmează Porsche Taycan", a postat astăzi Porsche Brand Romania pe pagina de Facebook.

"Felicităm şi urăm bun venit noii generaţii a legendarului Porsche 911. De 70 ani, Porsche inspiră pasionaţii de adrenalină din toată lumea, are adepţi fideli şi mereu ţine trează competiţia - pe noi, adică", a scris, la rândul său, BMW România.

Invidie prietenoasă urăm și noi brandurilor pe mai departe în 2019. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related