Pistruii in China egal drama in social media. Cazul Zara

Pistruii in China egal drama in social media. Cazul Zara

Nici pistruii nu mai sunt ce-au fost odata, e clar. Iar odata cu descoperirea aceasta, ne putem da seama, inca odata, cat de diferiti sunt oamenii pe glob. Recent, in timpul unei campanii desfasurata de Zara in China, un top model, pe numele sau Li Jingwen, a aparut ca imagine a brandului. Problema a aparut cand fotografiile au dezvaluit pistruii fetei. Pistruii reali, neretusati in niciun fel de Photoshop. 

De ce este asta o problema? Pentru ca in China, se pare ca este un fel de afront adus frumusetii daca lasi imaginea fetei cu pistruii dati de Dumnezeu. Poti promova cosmetice (ca in cazul de fata) sau orice altceva - in China, ”pistruii raman o imagine rara in industria de fashion si advertising. Insasi notiunea de frumusete este asociata, de cele mai mult ori, cu o piele perfecta si lucioasa”, dupa cum spun cei de la CNN.

Asadar, chinezii din social media s-au impartit (cum altfel?) in doua tabere. Cei care s-au jurat sa nu mai cumpere in vecii vecilor ceva de la Zara, respectiv cei care lauda atitudinea brandului. 

Fiecare cu treaba lui, pana la urma, dar macar sa ne amintim, cu ocazia asta, de campania facuta de Rimmel London, in parteneriat cu The Cybersmile Foundation, anul trecut. S-a numit ”Will not be deleted”, iar oamenii au avut destule de invatat din ea. Pistruii sunt frumosi, ok?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related