Dacă tot ne îmbrăcăm

Dacă tot ne îmbrăcăm

Moda e ca politica, ca sa fim putin frivoli: că vrem sau nu, ne interesează deloc sau puțin, tot facem un statement. Acum, pentru politica, dati click aici și vedeți de ce, chiar și când nu faceți politică, tot faceți politică. Acum să ne întoarcem la haine. Pretext pentru monologul acela din The Devil Wears Prada, când Meryl Streep face cea mai bună sinteză a modei:

"OK, I see. You think this has nothing to do with you," 

”You go to your closet and you select that lumpy, loose sweater, for instance, because you're trying to tell the world that you take yourself too seriously to care about what you put on your back, but what you don't know is that that sweater is not just blue. It's not turquoise. It's not lapis. It's actually cerulean."

"However, that blue represents millions of dollars and countless jobs, and it's sort of comical how you think you made a choice that exempts you from the fashion industry when, in fact, you're wearing a sweater that was selected for you by the people in this room from a pile of stuff."

 Cam la asta ne-am gândit când am văzut campania Droga5 pentru Nordstrom. Toți facem un statement când ne îmbrăcăm. Așa că ar fi mai bine să fie unul conștient: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related