Asociația Școala de Valori și World Vision România se susțin reciproc printr-o campanie inedită

Asociația Școala de Valori și World Vision România se susțin reciproc printr-o campanie inedită

Asociația Școala de Valori și World Vision România, două ONG-uri prietene, s-au lăsat inspirate de campania #TraiascaCapraVecinului și au ales să se susțină reciproc, într-un mod inedit, printr-o campanie dedicată redirecționării unui procent din impozitul pe venit. Ideea care stă la baza campaniei este că fiecare dintre cele două ONG-uri se recomandă reciproc pentru redirecționarea a 2%, respectiv 3,5 % din impozitul pe venit.

Asociația Școala de Valori și World Vision România sunt două ONG-uri care activează în domeniul educației tinerei generații. Inspirate de campania  #TraiascaCapraVecinului, și-au unit forțele pentru a se susține reciproc printr-o campanie cu o notă inedită, de redirecționare a unui procent de 2%, respectiv de 3,5 % din impozitul de venit.

 

Cele două organizații gândesc similar și au conștientizat că împreună pot construi un viitor mai bun pentru generația tânără, deși se adresează unor categorii diferite de persoane, din medii diferite, impactul pe care acestea îl au în societate fiind complementar.

Școala de Valori este un catalizator al educației moderne care contribuie la formarea unei societăți bazate pe valori, prin intermediul programelor educaționale ce îmbină life skills și hard skills. Programele educaționale au la bază conceptul de învățare pe tot parcursul vieții și completează educația formală a liceenilor și studenților indifferent de mediul din care fac parte, având rezultate pe termen lung. Filozofia organizației este: înzestrarea tinerilor cu  meta-competențele viitorului – gândire antreprenorială, autonomie, autodisciplină, gândire de designer - și a unui mod de gândire care contribuie, pe termen lung, la maximizarea potențialului lor, inspirându-i să devină contributori în comunitate. Școala de Valori recomandă redirecționarea a 3,5 % din impozitul pe venit către programul "Mâine și Pâine", prin care World Vision România oferă copiilor masa de prânz dupa programul școlar și îi ajută la teme, timp de 2 ore, sub îndrumarea unui cadru didactic.

World Vision România, organizație care de 26 de ani oferă iubire celor care au mai mare nevoie de ea, derulează programe de susținere a copiilor din mediile defavorizate, oferindu-le deopotrivă hrană, educație și suport emoțional. Organizația crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducerea abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. World Vision recomandă redirecționarea a 2 % din impozitul pe venit către Școala de Valori în scopul descoperirii potențialului tinerilor și susținerii acestora, astfel încât ei să își stabilească un scop măreț, în acord cu valorile personale și cu competențele lor, inspirându-le forță și încredere.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related