Concluziile singurei conferințe de management și marketing cultural din vestul țării - Linked Culture 2019

Concluziile singurei conferințe de management și marketing cultural din vestul țării - Linked Culture 2019

Joi și vineri, la Timișoara, s-a desfășurat a treia ediție a conferinței de management și marketing cultural, Linked Culture. Timp de două zile, participanții au ascultat povești și au primit resurse care să-i încurajeze să schimbe lumea în mai bine, prin cultură.

Erwin Kessler (Muzeul de Artă Recentă), Guido Janssen (Emagic, Awake Festival), Marius Chivu (revista Dilema veche), Luiza Vasiliu (revista Scena9), Cristian Busuioc (DokStation - Festivalul de film documentar de muzică) și mulți alții, s-au întâlnit la Timișoara cu operatorii culturali locali și regionali. Aceștia au povestit celor peste 100 de oameni prezenți în cele două zile de eveniment despre comunitățile pe care au reușit să le strângă în jurul lor, despre evenimentele culturale și metodele de îmbunătățire ale acestora, dar și despre posibile soluții pentru situațiile dificile care apar în timpul organizării unui eveniment cultural. 

 

”Doar discutând deschis și învățând unii de la alții putem îmbunătăți lucrurile pe care le facem. În aceste două zile, am avut șansa de a descoperi oameni care, la fel ca noi, își doresc să dezvolte evenimente tot mai bune, oferind publicului lor calitate. Interesul pentru lucrurile făcute cu structură clară, dar și cu pasiune, este din ce în ce mai mare, iar asta ne bucură foarte mult. ” spune Oltea Zambori, organizator Linked Culture.

 

”Linked Culture este, în primul rând, o ocazie de a aduce oameni împreună, în contextul în care Timișoara se conectează direct la circuitul național de programe și evenimente culturale. Am observat, cu bucurie, un interes mare din partea invitaților noștri din țară pentru ce se întâmplă în oraș. Sunt convins că, în urma acestor întâlniri, vom vedea mai multe proiecte comune și colaborări duse la bun sfârșit. Până la urmă, evoluția în acest domeniu se face om cu om și om la om.” detaliază Vlad Tăușance, coordonator și consultant al conferinței Linked Culture 2019.

 

Parteneri: Danone, Cramele Recaș, Apa Aur’a

Partener de ospitalitate: Fornetti

Parteneri media: IQads, SMARK, Revista ALTFEL, Agerpres

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related