A început trollingul politic

A început trollingul politic

Voiam să zicem că a început campania electorală și trolling e un cuvânt politicos față de altele. Plus că nu e chiar așa de rău cum am putea crede. În Lituania, de exemplu, campania electorală pentru europarlamentare durează șase luni, iar în Letonia, 120 de zile. Teoretic. 

În România, campania oficială ţine, tot teoretic, 28 de zile, și ar trebui să înceapă pe 27 aprilie şi să se încheie pe 25 mai, la oa 7:00, cu 24 de ore înainte de începerea votului. Practic, a început deja antrenamentul, chiar dacă partidele se feresc să folosească cuvinte ca vot și votați și trimit  momentan bezele către alegători, mesaje de curtoazie pentru România, care e mare și frumoasă și merită ce e mai bun și atacuri înspre celelalte partide. 

Indiferent de ce și cum votați, important e să votați, credem noi. Așa că am strâns câți mai mulți creativi să spună asta în feluri cât mai convingătoare și așa am ajuns la acest dosar cu înscrieri care așteaptă voturile voastre, înainte de cele pentru europarlamentare.

Și acum să dăm cuvântul partidelor.

Dacă ați trecut prin vreo intersecție din România în ultima lună, atunci știți că PSD crede că România merită mai mult, iar această credință patriotică a inspirat și alte partide din cursă, pe principiul Starbucks Versus 5 to go.

Prima dată, pe Facebook:

Și apoi pe stradă. Vlad Voiculescu anunța că îi place la Obor:

Apropo de PSD și dorințele lor pentru România, Ciprian Mandici a analizat de unde vin fotografiile de stock folosite în campanie.

 

Pensionari fericiți în SUA:

Sisteme de irigații din Canada: 

O endoscopie dintr-o clinică din Germania: 

Un spital din Africa de Sud: 

 

În afară de trolling la trolling, USR PLUS au lansat o aplicație care te lasă să vezi cum a votat strada ta. Și pentru că lumea a fost curioasă să vadă ce au votat cei din cartier, așa am putut vedea cum au votat și vecinii celor de pe Facebook:

 

 

PNL crede că România ar trebui să fie prima la ceva și au avut și ei parte de o vizită accidentală de la foști membri de partid în mesajul lor:

Apoi, au făcut și ei, la rândul lor, o vizită pe site-ul romaniameritamaimult.ro (sloganul PSD), l-au cumpărat și au lăsat un mesaj pentru concurență, înainte de a redirecționa oamenii pe pagina de Facebook PNL.

ALDE a intrat în gura lumii cu tinerețea intens photoșopată a liderului de partid. 

Glume la care Tăriceanu a răspuns frumos pe Twitter și a arătat că știe și forma corectă a cuvântului grizonant.

Acesta a fost episodul de azi. Vor urma și altele, în funcție de ce se mai întâmplă prin afișe, cutiile poștale, site-uri hackuite sau rețele sociale înfierbântate. Campania nici nu a început încă, până la urmă. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related