5 to go scoate la concurs designul noii colecții RETROGRAND. Creativitatea îi va aduce câștigătorului semnătura pe 1.000.000 de pahare

5 to go scoate la concurs designul noii colecții RETROGRAND. Creativitatea îi va aduce câștigătorului semnătura pe 1.000.000 de pahare

5 to go a demarat o campanie provocatoare, care pune la încercare viziunea inovatoare și puterea creativă a fanilor brandului și nu numai. Concursul „Pune-ți semnătura pe 1.000.000 de pahare 5 to go“, lansat în colaborare cu Radio Guerrilla, oferă unui curajos talentat oportunitatea de a deveni designerul noii colecții RETROGRAND și câștigătorul unui premiu în valoare de 3.000 de euro.

O competiție motivantă, care îi încurajează pe toți cei care se simt inspirați și norocoși să creeze un design unic, jucăuș, spectaculos și cool, care să surprindă cât mai fidel spiritul 5 to go.

Mecanismul este următorul: cei care doresc să participe sunt invitați să posteze schița designului creat pe conturile personale de Instagram și Facebook și să trimită propunerea dezvoltată pe [email protected]. Propunerile trebuie să fie originale, să conțină #nouacolectie5togo, tag și follow paginilor 5 to go și Radio Guerrilla.

Concurenții își por înscrie proiectele în concurs timp de 7 săptămâni, în perioada 10 aprilie – 7 mai, iar campania ajunge la final pe data de 29 mai, odată cu desemnarea câștigătorului.

„Noua colecție a celor mai mari pahare din portofoliul 5 to go trebuie să fie de impact, așa cum este însuși numele RETROGRAND. Grand înseamnă mai mult spațiu de desfășurare pentru un concept vizual relevant, surprinzător și impresionant, în care să se regăsească identitatea brandului și preferințele consumatorilor. Tehnica și tema paharelor sunt la alegerea artistului, însă trebuie să se respecte câteva reguli specifice, întrucât paharele vor ajunge în mâinile oamenilor, adică vor fi printate, iar printul are limitările lui“, spune Elizabeth Brolla, grafician 5 to go.

Indiferent că sunt pictate, desenate sau create în diverse programe de design, creațiile - predate exclusiv în format digital - trebuie să respecte anumite cerințe tehnice, care să permită folosirea lor pe ștanța paharului. Toate informațiile necesare se regăsesc în regulamentul concursului, disponibil pe site-ul Radio Guerrilla.

După finalizarea înscrierilor, în perioada 8 mai-21 mai un juriu va desemna 10 finaliști, ale căror lucrări vor putea fi votate ulterior, timp de o săptămână, până pe 29 mai, de către vizitatorii site-ului Guerrillaradio.ro. Juriul este format din Elizabeth Brolla (grafician) și Alina Bratu (managing partner WefflerMark) din partea 5 to go, Adrian Popescu, managing partner Radio Guerrilla și Alex Gâlmeanu, fotograf și artist vizual cunoscut. Printre criteriile luate în considerare în oferirea punctajului se numără relevanța proiectului, estetica și originalitatea acestuia.

Paharele RETRO, cele mai mari din portofoliul 5 to go (650 ml), au fost lansate în luna noiembrie 2020. După o primă ediție RETROGRAND dedicată celor 12 zodii, care a avut-o ca imagine pe Neti Sandu, și o a doua ediție demarată în anul 2022, care i-a purtat pe fanii muzicii RETRO în timp, prin playlist-uri dedicate anilor 60, 70, 80, 90 sau 2000, această ediție, cea de-a treia, vine cu provocarea de  crea un nou design inedit, care să redea, prin detalii grafice creative, caracteristicile stilului retro.

Orice participant poate să înscrie unul sau mai multe proiecte în concurs. Va exista un singur câștigător, a cărui idee creativă va fi declinată pe toate cele 5 variante de pahare din colecția RETROGRAND.

Valoarea premiului este de 3.000 de euro, iar designul desemnat câștigător se va regăsi pe 1.000.000 de pahare 5 to go, distribuite spre vânzare în cele peste 450 de locații 5 to go din țară.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WefflerMark

Make your brand voice inspiring. Începând din 2016, când spui WefflerMark, te gândești doar la WefflerMark. Adică la noi: agenția de publicitate care își dorește să transforme ideile... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related