[Case Study] Digital Stories @MarcomHub. Un nou concept de învățare comunicat prin #techexperiences

[Case Study] Digital Stories @MarcomHub. Un nou concept de învățare comunicat prin #techexperiences

Context

Ca furnizor de trainig-uri de limbi străine pentru companii ești nevoit să te adaptezi la condițiile impuse de era digitală, dar și la evoluția forței de muncă formată în general din tineri aparținând generației Millennials. În acest context Eucom Business Language a lansat, la începutul lunii aprilie, un nou tip de training lingvistic care integrează tehnologia în procesul de învățare și are ca scop observarea și evaluarea mai eficientă a progresului cursanților.

 

 

Brief

Pentru lansarea noii platforme de învățare ni s-a cerut să propunem un concept de eveniment care să evidențieze legătura între învățarea propriu zisă - entertainment și tehnologie. Clientul și-a dorit să livreze informația într-un mod fun și relaxat atât pentru trainerii interni, cât și pentru clienții săi.

 

Execuție

Compania a ales Marcom Hub pentru că este un spațiu de evenimente care pune la dispoziție experiențe tech customizabile în funcție de nevoile de comunicare în cadrul evenimentelor, activărilor de brand, campaniilor de marketing și comunicare internă sau externă. Astfel, Eucom a marcat momentul de trecere la digitalizare a cursurilor de limbi străine, iar prin alegerea acestui spațiu s-a asociat cu ideea de tehnologie și inovație.

Pentru prezentarea noii platforme de învățare și explicarea modului în care funcționează aceasta am propus folosirea unei proiecții interactive și o planșă explicativă unde participanții la eveniment au putut urmări mini-roboți parcurgând traseul unui cursant în relație cu noua platformă de la descoperirea nevoilor și explicarea sesiunilor de training, până la absolvirea examenului (testul final) și trecerea la următorul nivel.

După finalizarea sesiunii interactive de prezentare, am propus și o parte fun / entertaining a evenimentului unde invitații au putut testa tehnologiile pe bază de VR și AR existente în hub. Practic am transformat o sesiune obișnuită de networking într-o experiență de impact.

 

Rezultate

Întregul eveniment a fost împachetat sub forma unei experiențe ceea ce a generat o acoperire foarte bună în social media, atât pe conturile corporate, cât și pe conturile private ale invitaților.

De asemenea, toți participanții au testat tehnologiile din hub ceea ce pentru trainerii Eucom a însemnat creșterea gradului de coeziune în cadrul echipei. În ceea ce privește relația cu clienții sau potențialii clienți ai companiei, contextul în care a avut loc evenimentul a generat întărirea relațiilor deja existente și crearea altora noi într-un mod profesional și relaxat în același timp. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marcom Hub

Marcom Hub este un showroom de tehnologie creat exclusiv pentru profesionistii din industriile creative si reprezinta o retea de experti care isi propun sa aduca domeniul Marketingului Experiential mai aproape de... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related