Yves Rocher și Tuio lansează prima activare VR în care obiectele virtuale pot fi simțite

Yves Rocher și Tuio lansează prima activare VR în care obiectele virtuale pot fi simțite

Yves Rocher a sărbătorit 60 de ani de frumusețe și angajamente printr-o călătorie virtuală în Franța, realizată cu ajutorul unei tehnologii în premieră – Virtual Reality cu feedback tactil.

Yves Rocher, una dintre cele mai mari companii cosmetice din lume, a sărbătorit 60 de ani de când produsele sale pot fi regăsite în portfardurile femeilor de toate vârstele și de pe toate continentele. Prilejul a fost marcat recent și la București, într-un eveniment plin de culoare, flori și un pic de magie sub forma unei activări inovatoare.

La eveniment au participat peste 80 de jurnaliști, bloggeri și specialiști din industria cosmetică & beauty, care au fost invitați să se îmbarce într-o călătorie virtuală unică. Destinația: La Gacilly, locul unde, în urmă cu 60 de ani, domnul Yves Rocher a creat produsele cosmetice pe bază de plante.

Invitații evenimentului aniversar au avut prilejul să călătorească în orășelul La Gacilly și să trăiască, “pe pielea lor” experiența de a intra în grădina botanică Yves Rocher, acolo de unde provin naturalețea și frumosul din produsele pe care le folosesc.

Cum au pășit cu toții în faimoasele grădini din Franța? Totul a fost posibil, desigur, cu ajutorul unei tehnologii inovatoare, în premieră în România, care combină vizualul și tactilul. Cu alte cuvinte, oaspeții au putut atinge obiectele din realitatea virtuala, datorită unei componente senzoriale capabile să genereze senzații tactile în aer.

Printre lucrurile pe care invitații le-au putut atinge în timpul călătoriei virtuale se află florile din câmpul de mușețel sau pisica leneșă aflată la plimbare prin parcul plin cu plante emblematice pentru brandul Yves Rocher.

 

,,Acest eveniment a fost ca o gură de aer. Am fost realmente impresionată de bogăția aranjamentelor florale din locație și de atmosfera de poveste. Parcă eram în Grădina Botanică din La Gacilly, iar turul virtual a contribuit la acest sentiment incredibil.” a declarat Christine Delfaut (Yves Rocher International Communication Director).

 

“Inovația și natura sunt pilonii pe care a fost fondat brandul Yves-Rocher. Am găsit în aniversarea celor 60 de ani ocazia de a transmite exact asta - ideea de a “transporta” fanii Yves-Rocher în inima grădinii botanice din La Gacilly cu ajutorul unei inovații tehnologice pe care noi am prezentat-o in premieră”, a adăugat Ludwig Petre (Managing Partner Tuio).

 

Echipa Tuio:

Ludwig Petre - Managing Director, Andrei Gingirov – Media Director, Ghica Popa - Creative Director, George Popescu - Client Service Director Viorela Turcu - Senior Creative, Valentin Stancu – Lead Developer, Cristina Badea - Social Media Manager, Mario Francisco - Art Director.

Echipa Yves-Rocher:

Andreea Ivan – Marketing Manager, Daniela Savuica – Social Media & Brand Manager, Cosmina Buga – Marketing & PR Specialist.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related