Volkswagen încearcă să de despartă de trecutul întunecat

Volkswagen încearcă să de despartă de trecutul întunecat

”În întuneric, am găsit lumina”, spun cei de la Volkswagen în noua lor campanie, Hello Light, care încearcă să readucă brandul pe un făgaș pozitiv după multele scandaluri și controverse prin care a trecut în ultimii ani.

Enumeră NYTimes câteva dintre ele: în 2015, compania a fost acuzată că folosește soft ilegal pentru a înșela testele de poluare (și apoi a urmat un drum lung de scuze printre procese și amenzi de miliarde de dolari). Volkswagen a cumpărat reclamă în ziare prin care își cerea scuze consumatorilor:

Apoi, în martie, brandul a venit iar cu păreri de rău, după ce CEO-ul Herbert Diess a făcut o remarcă care amintea de nazism și lagărele de concentrare. 

 ”Am oferit mii de scuze. Pentru noi, campania nu mai este despre scuze - am făcut asta deja. Este despre o reașezare a brandului și a companiei, a căii pe care vrem să mergem în viitor”, a declarat Scott Keogh, directorul executiv Volkswagen în SUA”.

Campania Rebirth, realizată de agenția Johannes Leonardo, are în centru noile linii electrice și alte proiecte ale companiei:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related