Vreți și o punguță care să vă facă de rușine?

Vreți și o punguță care să vă facă de rușine?

Există tot felul de inițiative care să atragă atenția oamenilor că plasticul este rău, mai ales când este de unică folosință. Iar pungile de plastic de la supermarket sunt simbolul universal al acestor demersuri. 500 de miliarde de pungi de plastic sunt folosite în fiecare an, la nivel global. Și cu toate acestea, chiar dacă suntem conștienți de răul pe care îl presupun, chiar dacă știm că planeta are nevoie să respire, chiar dacă am văzut video-uri cu broaște țestoase înțepenite în pungi de plastic, tot răspundem Da, când suntem întrebați dacă vrem punguță.

Un supermarket din Canada a abordat altfel problema. Rușinea. Se știe că rușinea este eficientă, așa că au făcut-o emblemă. Cei care vor, totuși, punguță de plastic la East West Market, vor primi una cu mesaje ca Into The Weird Adult Video Emporium, Wart Ointment Wholesale sau The Colon Care Co-op. Inițiativa a avut și efecte neașteptate: unii consumatori au cumpărat astfel de pungi pentru că li s-au părut amuzante. Tot e bine, spune David Lee Kwen, patronul companiei, potrivit Global News: au stârnit interesul, au pornit o conversație în legătură cu plasticul de unică folosință.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar