“Coffee 2 Go” aduce o nouă creație a artiștilor români pe paharele de cafea

“Coffee 2 Go” aduce o nouă creație a artiștilor români pe paharele de cafea

“Coffee 2 Go” lansează începând cu această lună un nou design de pahar inspirat din lucrarea “Viziunile unui Șaman 4” a artistului Sorin Crețu, cu scopul de a promova și susține artiștii contemporani din România. Lucrarea aleasă pentru noul design de pahar se bucură de o întreagă recunoaștere internațională și apare, de asemenea, în "Catalogul Artiștilor Români din Alberta" în 2018.

Inițiativa lanțului de cafenele “Coffee 2 Go” de a promova artiștii români a început din 2017, când au avut primul design al paharelor de cafea inspirat din lucrarea Swing a artistei Andreea Macovei, realizat în colaborare cu Pavot Gallery. Încă de la început, “Coffee 2 Go” a mizat pe asocierea cu arta contemporană pentru a oferi consumatorilor o dublă experientă, provenită atât din gustului băuturilor, cât și vizuală, datorită designului paharului.  

„Impactul expunerii pe pahar a primei lucrări folosite, Swing, a fost imediat și nesperat de amplu; atât noi cât și galeria care ne-a pus la dispoziție lucarea am primit zeci de mesaje de felicitare din toate colțurile țării, inclusiv din orașe în care nu aveam deschisă nicio locație. Dintr-o dată, consumatorii nostri au gasit în Coffee 2 Go un pahar care să-i reprezinte, să se poate mândri, câștigând astfel și aprecierea altora. La fel ca și celelalte lucrări alese, Swing devine placută tuturor, indiferent de preferințele sau experiența artistică”,  spus Vlad Timaru (cofondator „Coffee 2 Go”).

 

Noile pahare cu designul inspirat din lucrarea artistului Sorin Crețu se vor găsi începând cu această lună în toate unitățile “Coffee 2 Go” pentru a inspira fiecare consumator și a-i oferi doza zilnică de creativitate.

„Deși mulți dintre noi privim cafeaua ca pe un obicei sau tabiet zilnic, prăjirea și prepararea acesteia poate fi considerată o artă în sine (de aici și denumirea de „latte art”). Cei mai buni barista sau prăjitori de cafea duc activitatea lor la nivel de artă și către acea direcție tindem și noi, prin produsele pe care le creăm”, a spus Vlad Timaru.

“Coffee 2 Go” a fost lansat în 2013 de către Vlad Timaru, împreună cu Iuliana Timaru și Mircea Rădulescu, deschizând până în prezent 35 de unități, dintre care aproximativ 80% fiind în regim de franciză, cu un design unic al cafenelelor, care apar sub forma unui pahar supradimensionat de cafea, denumit „Kiosk”, poziționat în locații stradale, cât și a celor „Inside” cu un design de interior versatil.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related