Își mai amintește cineva ceva de seara trecută?

Își mai amintește cineva ceva de seara trecută?

Neoficial, petrecerile tari se măsoară în timpul pe care îl petreci a doua zi povestind despre cine, ce, unde, când, cum – luate în tot felul de combinații. Fie că e vorba despre „Mamă, cum a fost când au pus piesa aia!” sau despre „Faza aia, nu ai cum să o fi ratat!”, dacă nu vorbești a doua zi despre cum a fost la petrecere, e ca și cum nici nu te-ai fi dus.

Apollo111 invită lumea pe terasă, la depănat de povești ale petrecerilor trecute, printr-o campanie Rusu+Borțun, în care îți arată cum se văd de la ei nopțile de zbânțuială – mai exact, cu mesaje reale de la ei de pe chat, loc de refulare a nemulțumirilor, confuziilor și dorințelor petrecăreților, toate nevinovate după lăsarea serii. 


Din ciclul "nu se mai poate așa"

Fie că e vorba de aerul condiționat care amenință exterminarea populației de petrecăreți, timidități vizavi de dress code, clarificări de playlist sau răscolit prin cutia cu lucruri pierdute, nevoile oamenilor par să devină tot mai arzătoare pe măsură ce înaintează în noapte. O fi ceva legat de presiunea crescută de acolo din subsol.


Ceva să placă tuturor


Rujul de sâmbăta asta


Cerere feedback de bună-credință

Toate mesajele incluse până acum în campania #aboutlastnights, aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related