Prima la dreapta, dupa cartofii prajiti

Prima la dreapta, dupa cartofii prajiti

Toate drumurile duc la Roma, dar pornesc din Paris. Cel putin spre McDonald's. Asta pentru ca agentia TBWA din capitala Frantei, si-a raspuns la intrebarea "cum ii mai aducem pe clienti in restaurante" printr-un sec think french fries. Campania ghideaza soferii printr-o serie de OOH-uri minimaliste catre cel mai apropiat magazin McDonalds, prin transformarea cartofilor prajiti in semne. In total, reies 64 de combinatii de indicatii pentru billboarduri in 8 culori.

Campania poate fi privita ca un soi de raspuns la Burger King - "Whopper Detour" (premiata cu Grand Prix la categoria Direct anul acesta la Cannes) , brandul simtind aparent nevoia sa isi redirectioneze clientii inapoi spre restaurantele proprii. Iar istoric vorbind, TBWA\Paris nu sunt straini de trollingul billboardurilor de pe sosele in relatie cu Burger King.

 

McDonald’s a mai facut ceva asemanator, in Toronto, indrumand potentialii clienti prin intermediul arcelor din logo catre restaurante, facand si o trimitere la drumul pavat cu cărămizi galbene din Vrajitorul din Oz. Campania a castigat la Cannes Lions in 2018 Grand Prix-ul categoriei Outdoor.

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related