Un nou proiect de succes pentru Thailanda, semnat de Craft Interactive

Un nou proiect de succes pentru Thailanda, semnat de Craft Interactive

Cu Autoritatea Oficială a Turismului Thailandei în România avem o relație frumoasă de câțiva ani, deja, ajungând la al 4-lea proiect născut din ideile lor inedite, digitalizat pentru piețele online din România și Bulgaria.

Prima dată

Am pornit de la un treasure hunter semi digital, semi real, în care bloggerul Mihai Jurcă a plecat, în urma jurizării, împreună cu Cabral Ibacka în Thailanda iar noi le-am urmărit aventurile de acasă pe proiectul thethailandrace.com, devenind ulterior unul dintre cei mai apreciați influenceri în turism. Scriam atunci un studiu de caz dedicat, cu cifre, imagini și tot tacâmul.

 

A urmat apoi

academie online B2B dedicată agenților de turism din Sud-Estul Europei, în care companiile învață tot ce trebuie despre zonele, plajele sau secretele turistice din ‘Land of Smiles’ cum e poreclită țara, pe aplicația online foarte smart dezvoltată, cu gamification și premii în excursii pentru cei mai buni învățăcei din agenții. De atunci? Peste 330 de companii citesc, urmăresc clipuri video, fac chestionare și participă la concursuri în platforma thailanda.travel.

 

În 2018

Am făcut o echipă faină cu reprezentanți ai birourilor Thailandei din Praga, București și Bangkok, împreună cu primul vlogger milionar în abonați din Romania, prietenul Mihai Hash (Viral Studios), având una dintre cele mai interesante aventuri în frumoasa Thailanda, rezultând 4 episoade dedicate pe Youtube - un mini serial cu peste 330.000 de afișări.

 

Anul acesta?

Am desenat și dezvoltat o competiție foto B2C dedicată României și Bulgariei, împreună cu partenerii de la Underweb cu care construim internetul românesc de aproape 10 ani de zile. Ne plac designurile faine și tehnologia bine pusă la punct, dar la fel de mult ne plac cifrele.

 

Iar cifrele în 2019 spun așa

În perioada campaniei 5-30 August 2019 am adus prin campania Google Ads pe platformă peste 85.000 de vizite, cu un total de 664 conversii, 350 de participanți care au urcat imagini în platformă, intrând în competiția care s-a concluzionat cu 6090 de like-uri la imagini și 4 câștigători (2 în România și 2 în Bulgaria) care vor pleca în scurt timp în Thailanda.

 

La final un mic secret din culise

În ultimii ani biroul de la Bangkok măsoară recorduri de turiști români ajunși în superba Thailanda. Totul e bine când se termină și mai bine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, Branding,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related