
Articole care fac referire la Google Ads


difrnt. a început o nouă colaborare strategică. IC Direct înregistrează creșteri în vânzări, în urma strategiilor personalizate de media buying

Cum să te pregătești pentru Black Friday? Dan Toma, CEO & Partner difrnt.: „Flexibilitatea și capacitatea de adaptare rapidă sunt esențiale”

Scott Stratten, Tom Fishburne, Kasim Aslam și Adam Pearce sunt primii speakeri internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 8 Octombrie

Ultimele zile de înscrieri cu prețuri reduse la Școala de Vară GPeC –cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing

Școala de Vară GPeC 21-26 august: cinci zile de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing, team-building și fun la aer curat de munte

Paul Smarandache, Search Ads: La ce trebuie să fie atente companiile atunci când își pregătesc campaniile digitale în perioada electorală

Caroli își consolidează poziția de lider de piață în segmentul cârnaților cabanos printr-o campanie de comunicare 360⁰

8 cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

Agenția de marketing digital Search Ads a administrat anul trecut bugete de 5 milioane de euro, în creștere cu 30%

S-a încheiat o nouă ediție din cadrul proiectului School of Big Ideas – Modulul Media, derulat de Publicis Groupe România

Compania românească Limitless Agency a fost premiată de gigantul Google pentru performanță în online
![[Marketer profile] Ramona Sărărescu: Suntem deja în era creației personalizate. Digitalul a ocupat primul loc în comunicarea multor branduri, având investiții importante în ultimii 3 ani](https://media.iqads.ro/2024/01/ramona-sararescu-cover-410.jpg)
[Marketer profile] Ramona Sărărescu: Suntem deja în era creației personalizate. Digitalul a ocupat primul loc în comunicarea multor branduri, având investiții importante în ultimii 3 ani

5 realități între trendurile din digital marketing pentru 2024 - Începutul unei noi ere în marketingul online

Strategii de campanii Google Ads - cuvinte cheie și optimizări. O perspectivă de la Craft Interactive

Cum să îți menții poziția dominantă în Google: Ghidul actualizărilor documentației din Octombrie și impactul lor

Împărțirea bugetului de advertising pe diferite canale digitale. Un overview de la Craft Interactive
![[Case Study] Generare de lead-uri și notorietate câștigate printr-o campanie creativă de performance media](https://media.iqads.ro/2023/08/banner-blog-1-cover-410.jpg)
[Case Study] Generare de lead-uri și notorietate câștigate printr-o campanie creativă de performance media
![[Start in industrie] Sorin Kozma: Generația noastră cred ca e mult mai deschisă la schimbări. Nu avem nicio reținere, frică sau rușine în a ne exprima părerea](https://media.iqads.ro/2023/08/img-0255-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Sorin Kozma: Generația noastră cred ca e mult mai deschisă la schimbări. Nu avem nicio reținere, frică sau rușine în a ne exprima părerea

Școala de Vară GPeC 23-28 august: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing alături de unii dintre cei mai buni specialiști din online

White Image: Companiile se concentrează tot mai mult pe construirea relațiilor de încredere cu clienții și mai puțin pe vânzări. Cererea pentru email marketing a crescut cu 15%

Andreea Eremia, MTH Digital: Optimizarea campaniilor de Google Ads - TOP 10 sfaturi HOT pentru vara 2023

RTB House: Ce sunt cookie-urile first-party și cum le pot folosi brandurile pentru a ajunge la consumatori?
