Premiul de “Distribuitor Sustenabil al anului 2019”, castigat de o companie romaneasca, in cadrul celui mai mare eveniment dedicat industriei promotionalelor la nivel European, in Germania

Premiul de “Distribuitor Sustenabil al anului 2019”, castigat de o companie romaneasca, in cadrul celui mai mare eveniment dedicat industriei promotionalelor la nivel European, in Germania
Photos: © Behrendt and Rausch

Chilli Ideas, companie activa pe piata din Romania de 12 ani, a participat, pe 6 septembrie, la cea de-a cincea editie a Galei Premiilor de Sustenabilitate PSI (Promotional Product Service Institute), unul dintre cele mai importante evenimente din industria de promotionale, la Wiesbaden, Germania.

In fata unor companii din tari precum Belgia, Franta sau Germania, distinctia de "Premiul Special pentru Distribuitorul Sustenabil al Anului 2019" le-a fost acordata celor de la Chilli Ideas, companie nominalizata la alte doua categorii - Excelenta in Economie si Excelenta in Implicarea Sociala - unde a ocupat locul al treilea.

Chilli Ideas sustine stabilirea unui mediu sustenabil pe piata dedicata industriei promotionalelor din Romania, astfel ca si in anii precedent compania a fost premiata in cadrul aceluiasi eveniment.

"Sigur ca reprezinta un imens motiv de bucurie faptul ca am castigat acest premiu. Am muncit mult in ultimii ani avand convingerea ca aceasta este directia in care se vor intampla lucrurile in viitor. Sustenabilitatea este un mod de a trai si de a gandi, nu reprezinta doar un trend. Iar diferenta o face consecventa. O asemenea atestare internationala, pe langa bucurie, aduce si o foarte mare responsabilitate, care nu face decat sa ne motiveze sa fim mai buni in fiecare an.", Geanina Ioan (CEO Chilli Ideas).

 

Scopul premiilor de sustenabilitate oferite de catre PSI, anual, este acela de a facilitata si de a stabili un echilibru intre latura economica, implicarea sociala si grija fata de mediu, prin evaluarea companiilor participante, analizand certificarile, actiunile si demersurile acestora, in vederea unei implicari responsabile si profesioniste.

"Scopul nostru este sa oferim clientilor produse inovatoare. Ei nu vor sti ce ofera piata atata timp cat nu le aratam, pentu ca noi reprezentam piata. Lucram in fiecare zi pentru ca produsele pe care le promovam sa fie din ce in ce mai prietenoase cu mediul. Sa excludem pe cat putem plasticul, sa ne orientam catre resurse naturale regenerabile, sa existe posibilitatea reciclarii lor, productia sa nu presupuna procese extrem de daunatoare. Insa suntem realisti: este un drum lung de parcurs pana ca lucrurile sa se intample exact asa cum ne-am dori. Acest premiu ne incurajeaza insa sa inovam si sa excelam in urmatorii ani muncind si mai mult pentru idealul spre care tindem.", Codruţa Tudor (Senior Sourcing Specialist)

 

Chilli Ideas, mai mult decat un business. Un proiect despre succes:

Chilli Ideas se remarca pe piata romaneasca dedicata produselor promotionale prin implicare, profesionalism si originalitate, reprezentand, de-a lungul anilor, un model de business de succes.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related