Un demers romantic pentru a aprecia realitatea din viata noastra

Un demers romantic pentru a aprecia realitatea din viata noastra

Suntem pasiti bine in era 5G-ului, a virtualului si a comuncarii intermediate de ecrane, cu toate astea unele branduri digitale par sa aiba cu totul alte ganduri pentru umanintate. Cum ar fi HP de exemplu si ultima lor campanie realizata de Goodby Silverstein & Partners.

Ei duc o lupta pentru hartie si promit ca ultimele generatii de imprimante aduc realitatea din nou in viata noastra. Prezentul fals si plin de emoticoane si fotoshop e pus in contradictie cu obiectele reale din viata noastra, cum ar fi ramele, cuiele... magnetul de frigider? Monalisa? Doar un background de facut selfie-uri.

Iar daca faci un pas mai departe spre site-ul lor ai sa vezi ca totul e sustinut de statistici antidigitale, cum ar fi, 2 din 5 oameni folosesc telefonul pentru a evita vorbitul cu alti oameni, 1 din 3 parinti petrece 5 ore pe zi pe telefon si asa mai departe. E un demers pe cat de romantic, pe atat de anevoios, ce incearca HP, reintoarcerea la lucrurile simple, de baza. Si acum din nou ajungem la problema initiala, cum vorbim mai departe despre campania asta, scriem o carte sau ii dam un share pe ecrane?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related