Dilmana Yordanova și BINAR: O mare parte din conceptele creative și soluțiile de implementare par a fi SF la noi

Dilmana Yordanova și BINAR: O mare parte din conceptele creative și soluțiile de implementare par a fi SF la noi

De când se știe, oriunde și oricând, Dilmana desena, picta sau inventa lucruri. Prima provocare artistică a avut-o la vârsta de trei ani, când a încercat să realizeze cea mai perfectă față de om, după cum își amintește. Talentul ei pentru new media a fost încurajat în studenție, când dorea să experimenteze tehnici și medii diferite. Pentru licență a realizat printuri textile colorate cu carioci, lucrare care a surprins profesorii de la Facultatea de Arte, obișnuiți să vadă numai picturi. Primul proiect de new media, prezentat în anul 2000, a fost „Intimacy”.  A urmat proiectul „Histories”, care reda o succesiune de lifturi filmate din interior în timp ce mergeau în direcții diferite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related