Gelu Florea: Moneda este un mediu de comunicare ideal și e păcat că nu-l folosim așa cum ar trebui

Gelu Florea: Moneda este un mediu de comunicare ideal și e păcat că nu-l folosim așa cum ar trebui

Pe regele din Baia Mare îl găsim în atelierul lui. În prima zi a anului. Pentru că: “Știi ce? Am să fac moneda mea”. Sunt cuvintele lui Gelu Florea, spuse mamei lui, care l-a întrebat dacă nu cumva vrea să cumpere moneda promovată la TV cu ocazia trecerii celor 30 de ani de la Revoluție.

Pentru că regii sunt privilegiați, Gelu a cumpărat în ziua de Ajun, ”singurul burghiu de calibru mare și ultimul set de poansoane de la magazinul specializat care s-a și închis odată ce am ieșit din el”.

Gelu Florea a fost art director la Graffiti BBDO, perioadă despre care a povestit în cartea sa. Știm deja despre pasiunea lui de modelat fier și tablă, dar acum am aflat cum a pornit, cum arată atelierul lui și ce va face cu supermoneda pe care tocmai a creat-o în vacanța de iarnă. Este poate singurul rege care a muncit în vacanța de iarnă. Chiar, cum a ajuns Gelu rege?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related