Noi, ceilalti, pentru ce protestam?

Noi, ceilalti, pentru ce protestam?

Realitatea anului 2019 a adus multi oameni in strada. Cel mai mare protest a fost cel dedicat schimbarilor climatice, la care au participat simultan, peste 4 milioane de oameni, de pretutindeni. Protestele au devenit un asset al societatii moderne, si prin ajutorul media si social media. Si asta i-a facut pe cei de la Joan sa de-a un spin amuzant felului in care poate porni o revolutie, in spotul pentru SafeAuto.

Produsul brandului - un pachet de asigurare auto, se adreseaza categoriei main-stream, de unde si insightul bazat pe the rest of us, noi ceilalti, care spre exemplu, mergem cu autobuzul. Ceea ce pare a fi doar o miscare chill, gen flower-power, se transforma rapid si escaladeaza intr-o insurectie in toata regula, cu fumigene, steaguri si marsuri. La un moment dat insa, cineva din multime intreaba pentru ce se protesteaza, iar raspunsul este insignifiant in raport cu protestul in sine. O data pornit, nici nu mai conteaza cauza. Astfel, spotul ironizeaza aderenta unora, absoluta si impulsiva, fara simt critic, la lucruri despre care nici nu stiu prea multe. Asa s-a intamplat in 2019, asa se va intampla si in 2020. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded