Atentie, urmeaza statia Star Trek. Mind the quantum gap!

Atentie, urmeaza statia Star Trek. Mind the quantum gap!

Campanie asta e super tare, senzationala, SF etc, dar nu a venit cam tarziu? Nu trebuia sa fim deja in viitorul propus de ei? Unde e holospatiul nostru mult visat atunci cand avem nevoie sa simtim si noi o plaja in mijlocul iernii? Unde e phaserul atunci cand te ataca unul nervos in trafic? Unde sunt calatoriile alea interplanetare si teleportarea noastra la o apasare de buton de pe piept, hai ca in timp stim ca nu se poate.

Deci, domnule Picard, speram sa raspundeti la toate aceste intrebari in noua serie, ca de nu va ia mama spatiului! Altfel, frumoasa campania si jocul de cuvinte cu statia de metrou Picadilly Circus din Londra, cica Metrorexu lor a incasat vreo 100 de mii numai din brandingul asta. Campanie facuta de Amazon Prime, in colaborare cu Transpsort for London si Links Signs.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related