După câștigarea recunoașterii internaționale, Hype Project se lansează pe piața amenajărilor de lux din România

După câștigarea recunoașterii internaționale, Hype Project se lansează pe piața amenajărilor de lux din România

După Franța, Marea Britanie, Rusia și Thailanda, Hype Project lansează în România un serviciu de arhitectură și design interior pentru proiecte rezidențiale premium, în a căror amenajare se investesc în medie 2500 EUR/mp. Arhitecții de la Hype Project propun o nouă abordare a luxului în amenajări, prin soluții inovatoare de design și un stil minimalist care oferă noi valențe experienței de locuit.

Înțelegerea aprofundată a dinamicii vieții contemporane, a identității și așteptărilor consumatorului de produse și servicii premium, precum și experiența pe piața imobiliară internațională poziționează proiectele Hype în categoria locuințelor statement, cu design atemporal. Abordarea stilistică minimalistă în care atenția stă pe calitatea finisajelor, pe detalii exclusiviste și palete texturale rafinate asigură interioare impresionante, încadrate în the new luxury era.

 

"Într-o economie globală dinamică, achizițiile imobiliare sunt încă vazute ca investiții sigure, iar piața rezidențială de lux a crescut constant în ultimii ani. Oamenii cu venituri mari din întreaga lume se raportează la aceleași standarde și își evaluează stilul de viață conform acelorași criterii. Pot spune chiar că ei dezvoltă o anumită relație afectivă cu investițiile imobiliare pe care le fac. Prin proiectele Hype, urmărim să creăm unui design interior care să reflecte personalitatea beneficiarului, să aibă un impact semnificativ asupra vieții lui și, în plus, să creștem valoarea imobilului." Victor Grosu (arhitect fondator Hype).

 

În urma experienței internaționale, Hype Project estimează că proiectele de amenajare contractate în România la finalul anului 2019 vor crește cu până la 40% valoarea proprietăților. Acestea sunt atât apartamente în ansamblurile rezidențiale high-end din centrul Bucureștiului, cât și reședințe de vacanță în zone turistice litorale sau case situate în zonele cu o dezvoltare imobiliară intensă, din Ilfov.

Proiectele Hype se disting prin spații fluide, coerente, în care pereții despărțitori sunt reduși la esențial, grinzile sunt camuflate, scările nu au contratrepte, îmbinările sunt ascunse cu precizie, iar lumina naturală este folosită drept instrument capabil să definească și construiască interiorul.

 

Suprafețelele vitrate mari asigură o legătură organică cu spațiul natural înconjurător, mobilierul cu rol funcțional este încastrat în pereți, iar discursul cromatic se păstrează minimal. Personalitatea spațiului este dată de texturi contrastante, piese de mobilier high-end cu prezență puternică, placări din marmură sau piatră prețioasă naturală și lumini arhitecturale organizate în mod scenografic.

 

Echipa Hype Project este formată din arhitecții Victor Grosu, Adrian Ianculescu și Mihai Constantin, cunoscuți pe piața din România pentru crearea, sub semnătura Grosu Art Studio, a unora dintre cele mai apreciate și premiate restaurante: Joseph by Joseph Hadad, Dancing Lobster, Caju, Il Locale. Activitatea Grosu Art Studio se concentrează acum exclusiv pe crearea unor proiecte la cheie pentru HoReCa, unde cei trei arhitecți semnează conceptul și designul interior.

Pentru 2020, Hype Project îți propune să atingă o cifră de afaceri de 5 milioane EUR prin finalizarea a 15 proiecte.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related