„Mu” pentru ridicarea scorului de credit

„Mu” pentru ridicarea scorului de credit

Prea multe reclame cu sentimentalisme. Bun, ajung ele până la inimă, dar nu știm dacă ni se întinde mâna la cumpărat emoții. Reclamele trebuie să vândă, vorba poetului. Dar când ne mai trezesc și-un zâmbet generos, am putea să le numim reușite. 

Probabil, Experian, o companie care oferă soluții IT și alte servicii pentru corporații, a vrut să iasă în evidență, dar fără multă dramă. Și a apelat la Framestore. Oricum totul a început cu un brief. Să se țină cont de branding, numaidecât. De culori. Să știe lumea că e vorba despre compania cutărică. Trebuie o problemă. Și Experian, evident, să vină cu soluția.

Pentru că să fii eco e în trend, acțiunea ar fi bine să se petreacă undeva în natură. Clar? Clar. S-a dat brieful creativilor, ca să-și bată ei capul mai departe. Și iată ce a ieșit:

În ce măsură ne convinge John Cena, conducând o cireadă de bovine care în loc de clasicul „mu”, spun „boost”, că Experian poate să ne îmbunătățească scorul de credit? Pentru bietul om care a rămas cu anticariatul în drum, call to action-ul a funcționat. Dar pentru restul lumii?!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related