[Cauzele influencerilor] Prințesa Urbană: Este obligatoriu să îți folosesti vocea pentru a contribui la binele altora. Altfel, ai construit degeaba

[Cauzele influencerilor] Prințesa Urbană: Este obligatoriu să îți folosesti vocea pentru a contribui la binele altora. Altfel, ai construit degeaba
Foto: Ioan Stoica

Acum 13 ani, când Ioana Chicet-Macoveiciuc a început să creeze conținut pe blogul ei, Prințesa Urbană, Facebook nu exista. Chiar și în lipsa lui, a devenit virală cu o pastilă amuzantă. Era o pastilă despre sex care i-a adus 500 de cititori față de 80, câți avea pe vremea aceea.

Ioana este fost jurnalist din presa scrisă, în prezent autor de cărți și blog. Subiectele despre care scrie pe blog sunt legate de viața de familie, educație, stil de viață sănătos și binele societății în care își crește copiii.

La 13 ani de la apariția blogului său, Ioana spune că energia și motivația de a scrie îi vin din dorința de a contribui la o schimbare în bine, de a inspira oamenii din comunitatea ei să acorde mai multă atenție educației și siguranței copiilor. În plus, ca parte a implicării sale active în mersul pozitiv al societății, Prințesa Urbană organizează evenimente gratuite în țară și în diaspora. Comunitatea Prințesei Urbane măsoară aproximativ 150.000 de oameni pe Facebook, iar articolele de pe blog sunt parcurse lunar de sute de mii de cititori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related