Studenții de la Comunicare și relații publice și Media digitală au șansa de a învăța practic marketing online de la specialiști

Studenții de la Comunicare și relații publice și Media digitală au șansa de a învăța practic marketing online de la specialiști

Agențiile brașovene The Pharmacy și Romanian Copywriter, în parteneriat cu Universitatea Transilvania din Brașov, Facultatea de Sociologie și comunicare, lansează pe 4 martie cea de-a doua ediție a programului Academia de Online.

Academia de Online este un curs gratuit ce se adresează în mod special studenților din anul I de la programele Comunicare și relații publice și Media digitală, doritori să urmeze o carieră în marketing online. La acest curs vor avea oportunitatea să participe și masteranzii programului Gestiunea campaniilor de imagine, anul I.

Pe lângă inițierea și pregătirea practică în domeniul marketing-ului online, programul garantează participanților și echivalarea a 50 din cele 90 de ore de practică obligatorii. Echivalarea orelor de practică se realizează prin urmarea cursurilor susținute în cadrul facultății, dar și prin implicarea în activități organizate la sediul agențiilor partenere. Cursanților motivați și pasionați de marketing li se va oferi șansa de angajare în regim part-time.

La fel ca prima ediție, cea de-a doua ediție a Academiei de Online garantează inițierea gratuită în marketing digital și oferă posibilitatea cursanților de a interacționa cu specialiști cu experiență în domeniu. Construit special pentru studenții Facultății de Sociologie și comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov, programul se va desfășura în perioada 4 martie – 13 mai 2020.

Inițiativa cursului aparține unui grup format din patru specialiști în marketing și antrepenori, absolvenți ai Universității Transilvania din Brașov, care în prezent activează în agenții locale. Acest program își propune să contureze noi perspective pentru studenții din anul I în domeniul marketingului digital.

Cursurile se axează pe formarea de aptitudini necesare pentru o viitoare carieră în marketing.

 

Care este programul Academiei de Online?

Cursurile Academiei de Online sunt organizate în trei module și se extind pe durata a 11 săptămâni. În cadrul cursurilor se îmbină cu succes componenta practică cu reperele teoretice, studenții având posibilitatea să pună în aplicare toate cunoștințele însușite.

Cele trei module ale Academiei de  Online sunt:

  • Google Ads: primul modul din cadrul Academiei de Online cuprinde patru cursuri despre ce înseamnă și cum se utilizează Google AdWords, cu exemple practice pentru promovarea online a unei companii sau organizații.
  • Facebook Ads: cursurile incluse în acest modul se axează pe teme ca alegerea audienței pentru reclame, crearea campaniilor de Facebook, administrarea și optimizarea campaniilor;
  • Content Marketing: acest modul oferă training pentru abordarea și crearea conținutul pentru mediul online, explicând cum se optimizează un website, cum funcționează procesul de creație pentru o campanie publicitară online, dar și care sunt cele mai eficiente strategii SEO;

Lansarea noii ediții a Academiei de Online se va face miercuri, 4 martie, ora 18, sala T II 8, corpul T al Universității Transilvania. Evenimentul este înscris în calendarul de evenimente ce marchează ediția din acest an a Zilei Universității Transilvania din Brașov.

Edițiile viitoare vor urmări extinderea categoriilor de studenți care pot participa la cursurile Academiei, dar și organizarea unui curs dedicat absolvenților.

 

Cine sunt specialiștii care susțin cursul?

Cursurile vor fi susținute de către tinerii antrepenori care au inițiat acest proiect: Ovidiu Bălcăcian, cofondator The Pharmacy, Laurențiu Mihai, cofondator The Pharmacy, Cătălin Ionașcu, Project Manager Romanian Copywriter și Andrei Prescură, SEO & Content Strategist la Romanian Copywriter.

Exemplele și exercițiile incluse în curs provin chiar din experiența trainerilor, aceștia fiind implicați de peste 7 ani în domeniul marketing-ului digital.

Academia de Online este un proiect extracurricular inițiat de agențiile The Pharmacy şi Romanian Copywriter, în parteneriat cu Universitatea Transilvania din Brașov și Facultatea de Sociologie și Comunicare (prodecan Florin Nechita).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related