Logourile în carantină

Logourile în carantină

Cine mai are chef de creativitate în aceste zile? Inspirația parcă se află și ea în carantină. E supărată: ce te poate inspira când ești între patru pereți, la TV e panică, iar pe online conspirații peste conspirații. Unora, totuși, izolarea asta le-a prins bine. Pereții, (ia te uită!), pot fi un stimulent puternic pentru creație. Din plictiseală se nasc cele mai grozave idei. 

Jure Tovrljan, un designer din Slovenia, a folosit această criză ca materie primă pentru un proiect ingenios. Acesta a reproiectat logouri cunoscute, adaptându-le acestor vremuri pandemice. Așadar, să vedem ce a improvizat graficianul.

Cele două cercuri ale Mastercard-ului apar, de exemplu, separate, păstrând distanța pe care o recomandă OMS. Baschetbalistul de la NBA stă și el acasă, culcat, în fața calculatorului.  Faimoasa sirenă de pe logoul Starbucks poartă o mască, iar inelele întrepătrunse ale Jocurilor Olimpice s-au izolat la fel ca și continentele pe care le reprezintă.

Nike, cu slogan nou, sugerează să nu ieșim din casă, probabil. LinkedIN s-a transformat în LinkedOUT, din același motiv. US open a devenit US closed. Goodyear s-a transformat în Badyear și îi dăm dreptate. Un an cu așa cifre drăguțe a început cu stângul și nu știm dacă cineva o să aibă îndrăzneala să-l numească The Best Year vreodată.

Și preferata noastră, dacă ne permiteți să fim subiectivi: Corona. Are nevoie, biata de ea, chiar de un nume nou. Sau poate după ce trece toată nebunia, își fac ei un rebranding și or deveni un simbol al acestei pandemii.

Ia vedeți aici! Ce bine le stă logourilor așa, mai precaute.

Dacă tot avem timp cât duce trenul, de ce să nu-l îndreptăm în artă?! Până ne facem curaj să ieșim afară, să ne punem creierul în mișcare și să aducem mai aproape frumosul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related