Cursuri Creative lansează Ghidul gratuit de promovare online pentru afaceri mici

Cursuri Creative lansează Ghidul gratuit de promovare online pentru afaceri mici

Într-o perioadă în care afacerile mici au cel mai mult de suferit din cauza lipsei de clienți, investițiile în promovarea online vor fi tot mai greu se susținut de către antreprenori. Mulți dintre ei au oprit deja bugetele de promovare, iar alții le restructurează drastic. 5 dintre trainerii agenției Cursuri Creative au contribuit la realizarea unui Ebook care oferă informații și guideline-uri pentru ca antreprenorii să își poată eficientiza bugetele prin abordarea unor strategii mai bune.

„Ghid de promovare online pentru afaceri mici este disponibil, gratuit, pe site-ul agenției pentru toate persoanele care sunt la început de drum sau care vor să își restructureze afacerea.

Ebook-ul este structurat pe capitole, fiecare abordând o direcție de promovare. Ghidul are 7 capitole, pornind de la realizarea site-ului până la campaniile de promovare prin influenceri.

Capitolul 1:  Cum trebuie să arate site-ul tău? Raluca Costea, trainerul cursului de Inițiere în Wordpress, explică cum sa alegi identitatea site-ului pentru a pune în valoare ideile și produsele. 

Capitolul 2:  Ce spui clienților despre tine? Creează conținut de calitate. Trainerul cursului de Copywriting și Content Writing, Cătălin Ionașcu, oferă câteva metode rapide de evaluare a conținutului, modalități de îmbunătățire a stilului, precum și reguli care ajută antreprenorii să scrie  content relevant și semnificativ pentru publicul țintă.

Capitolul 3: Câștigă lupta pentru primele poziții în Google. Creează o strategie SEO! Specialiștii explică rolul conținutului pentru a ocupa o poziție cât mai bună în căutările de Google.

Capitolul 4: Fă rețelele sociale să lucreze pentru tine!  Ionuț Condruz, trainerul cursului de Marketing Digital, oferă sfaturi despre cum trebuie să fie scrise postările pe Facebook, Google MyBusiness, LinkedIn, YouTube sau Instagram. 

Capitolul 5: Trenduri social media care te ajută să-ți optimizezi strategiile de promovare. Lucrul cu micro-influencerii, story-urile și conținutul video sunt pârghiile recomandate de trainerul cursului de Social Media Optimization, Alexandra Lovin.

Capitolul 6:  Păstrează legătura cu clienții tăi. Reguli de email marketing pentru afacerea ta.

Newsletter-ul nu este printre cele mai populare modalități de comunicare, dar absența lui va duce la scăderea numărului de clienți fideli, spun specialiștii agenției  În această secțiune, antreprenorii află cum să folosească newsletter-ul ca o modalitate de a îmbunătăți relația cu cititorul sau clientul. 

Capitolul 7:  Influencer marketing.  Bianca Preda, trainerul cursului de Strategii Practice de PR  explica algoritmul de a alege un influencer și de a comunica eficient cu acesta. 

Materialul a fost realizat în colaborare cu agenția Yellows, care a susținut execuția grafică a acestuia și o parte din informațiile despre branding-ul vizual al unei afaceri.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related