Maxi Toys vrea să dezvăluie “Povestea magică a jucăriilor”, într-o nouă campanie implementată de Creative Business Management

Maxi Toys vrea să dezvăluie “Povestea magică a jucăriilor”, într-o nouă campanie implementată de Creative Business Management

Într-o lume ideală, copiii ar sta mai puțin pe tablete și telefoane și ar crede mai mult în bunătate și magie. Jucăriile fac parte din această lume ideală pe care brand-ul Maxi Toys vrea sa o readucă la viață, în cea mai nouă campanie de comunicare. Într-un concept implementat de agenția de PR, Creative Business Management, jucăriile își vor dezvălui secretele, cu ajutorul unui ghid experimentat: Magicianul MAGITOT. 

Campania își propune să aducă copiii la spectacole de magie în care secretele jucăriilor vor fi, rând pe rând, dezvăluite celor prezenți. Timp de două săptămâni, magicianul va face câte o reprezentație în fiecare dintre magazinele Maxi Toys din București, Craiova și Bacău. În lumea magicianului sunt zâne zburătoare, unicorni şi eroi neînfricați, fiecare cu povestea lor, îmbrăcată în magie și suspans.

“Povestea magică a jucăriilor” va fi un maraton de opt evenimente desfășurate in-store. Primul eveniment va avea loc în Mall Grand Arena Berceni, pe data de 7 aprilie, la ora 18.00. Următoarele sunt planificate pentru data de 8 aprilie – Park Lake și Mega Mall, 9 aprilie – Veranda și Promenada Mall și 14 aprilie în Plaza Romania. Evenimentele din Mercur Center Craiova și Arena Mall Bacău vor avea loc pe 19, respectiv 20 aprilie. Programul spectacolelor de magie va fi comunicat în fiecare magazin și pe pagina oficială de Facebook a brand-ului.

"Universul jucăriilor este magic prin definiție, dacă ne raportăm la percepția copiilor, iar aceste evenimente sunt dedicate lor. Am vrut să recreăm sentimentul de magie pe care îl avem în prejma sărbătorilor și cine altcineva poate face acest lucru mai bine decât un magician? Vrem să împărtăşim celor mici cum iau viață jucăriile și care este povestea din spatele acestora. Magicianul are rolul de a dezvălui aceste secrete copiilor curioși, care încă mai cred în iepurașul de Paște", spune Bianca Preda (event managerul campaniei).

 

Campania de promovare a evenimentelor va fi personalizată pentru fiecare locație. Majoritatea acțiunilor de promovare vor fi desfășurate în colaborare cu mall-urile în care vor avea loc evenimentele și vor avea susținere atât offline și în online.

Brand-ul Maxi Toys a intrat pe piață în 2014 și este o franciză belgiană de jucării prezentă în Belgia, Franța, Italia, Maroc și România. Deținătorul francizei pe Europa de Est este compania românească Nicoro Trading, care activează în distribuția de jucării de peste 22 de ani.

Creative Business Management derulează campaniile de promovare online și offline ale companiei de peste șapte ani și, o data cu intrarea pe piață a noii francize, asigură serviciul de event planning și PR.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related