Umorul britanic, BBC-ul si pandemia

Umorul britanic, BBC-ul si pandemia

Astronomii spun ca putem vedea la o departare de aproape 14 miliarde de ani lumina in Univers. Adevarul e ca momentan nu putem vedea mai departe de fereastra casei noastre. Noroc ca avem suficiente resurse de creativitate incat sa ne reinventam. Procesul stiintific este bine documentat in social media si poarta numele de jurnale de pandemie. Din ele reiese cel mai bine capacitatea noastra de adaptare, care presupune sa folosim ce avem la indemana si sa dam semnificatii noi.

Asta a facut si BBC Creative, care a preluat din arhiva secvente din serialele Miranda, The Thick of it, The Mighty Boosh si I'm Alan Partridge si le-a transformat in clipuri de infotainment, prin care au transmis mesajul ‘seriously, stay at home’.

Clipurile o prezinta pe Miranda Hart improvizand pe tema bucuriei de a trai singur, pe Malcolm Tucker, spin doctorul lui Peter Capaldi, instituind un lockdown la birou, o mostra muzicala cu influente folk din The Mighty Boosh, intitulata Isolation, si o scena in care Partridge contureaza graficul strict al zilei pentru un maraton de filme James Bond.

Tu ce gasesti in arhiva ta personala, care poate fi transformat in urmatorul episod din jurnalul tau de pandemie? 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related