[Cauzele influencerilor] Omid Ghannadi: Daca vrei sa strangi multi bani de la oameni trebuie sa vii cu idei care sa ii impresioneze, altfel primesti un zambet

[Cauzele influencerilor] Omid Ghannadi: Daca vrei sa strangi multi bani de la oameni trebuie sa vii cu idei care sa ii impresioneze, altfel primesti un zambet

Omid Ghannadi este arhitect si face parte din echipa “Visuri la Cheie” de la Pro TV, unde schimba vieti. Strange bani pentru diverse cauze, alearga la maratoane, face fundraising pentru ONG-uri, iar in prezent proiectul social in care este cel mai implicat consta in construirea unei case pentru Adriana si copiii sai. 

Eu cred ca influencerii romani nu au nici o idee cat de mult bine ar putea sa faca pentru lumea in care traiesc. Din pacate prea multi sunt ingropati intr-o ceata materiala, creme, haine, mancare, tot soiul de produse. De multe ori uita ca in publicul lor sunt exact acei oameni care nu isi permit acele produse sau acel lux si ca ce fac ei este doar sa ii frustreze. Si mai mult decat atat, avand un public mare, pot face schimbari bune in mentalitatea si educatia oamenilor. Dar cine sunt eu sa judec”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related