Vacanță acasă cu familia. Sau cum văd copiii carantina

Vacanță acasă cu familia. Sau cum văd copiii carantina

Lucrează de acasă, spuneau ei. Va fi bine, continuau. E vesel... Când mai aleargă vreun ștrengar pe hol, parcă nu-i atât de groaznică această izolare. Cel puțin, așa se vede în spotul dirijat de Serviceplan Group. Filmulețul a fost creat de compania de producție Neverest pentru retailerul alimentar german PENNY, care prezintă viața de familie în carantină, din perspectiva unui copil. Imagini arhicunoscute pentru părinți! Că din realități se inspiră marketerii, nu-i așa?! Fie din intuiție, fie din cercetări. 

Copiii savurează șansa de a petrece mai mult timp cu părinții. Judecând după reacțiile celor mari, sentimentul pare a fi reciproc. Pare… Ai zice că OMS își strecoară mesajele prin reclamele brandurilor: „nu e voie să ieșim afară”; „ne spălăm mai des pe mâini”. Bun, au tot dreptul acum.

Tentative de a le explica celor mici situația, am văzut. Dar oare cum gândesc copiii că stau lucrurile pe bune?! Ce ușor ar scăpa părinții, dacă odraslele lor ar crede cu adevărat că de dimineață până seara aceștia se joacă în calculator. Cică biroul de acasă. Las că știu copiii mai bine!

Să împrumutăm modul de a privi criza de la cei mici. Prin ochii lor poate am începe și noi să ne bucurăm de „vacanță”.

 

Campania a fost intitulată #homefirst și a apărut și a doua serie.

De această dată, spotul arată diferiți oameni în situații (deja) obișnuite în locuințele lor, oameni cărora le-a plăcut întotdeauna să stea acasă de bună voie.

De când s-a declarat pandemia, clubul mâncătorilor de chipsuri și al gamerilor salută zilnic noi și noi membri. Nu toți, însă, putem învăța din senin să trândăvim, fără vreun motiv, cât e ziua de mare. De aceea, PENNY se adresează celor care lucrează, trăiesc, iubesc și iubexxx online, celor care ies afară doar dacă șuieră vântul în frigider, celor care pot dormi un weekend întreg fără vreo mustrare de conștiință, și îi roagă să fie un exemplu pentru țară și pentru întreaga omenire. Să ne învețe și pe noi cum e să trăim confortabil în lumea lor. Nu mai știm nici cum arată zona noastră de confort, că demult n-am fost pe acolo. Poate gardienii înțelepciunii, păzitorii canapelei, prietenii telecomenzilor fac niște lecții online. Am auzit că-s la modă acum webinarele. 

 

O reclamă amuzantă despre probleme cât se poate de serioase. Spotul a fost creat cu ajutorul unor secvențe video de pe stock-uri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related