Ludmila Andronic: Această „stare de urgență” în gândire și acțiune ne-ar permite să menținem spiritul antreprenorial într-o tensiune pozitivă permanentă

Ludmila Andronic: Această „stare de urgență” în gândire și acțiune ne-ar permite să menținem spiritul antreprenorial într-o tensiune pozitivă permanentă

Multe lucruri va schimba pandemia. Și pe mulți. Totuși, să lăsăm drama la o parte, ne îndeamnă Ludmila Andronic, Corporate Affairs Director la EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY, că nu-i chiar sfârșitul lumii, spune ea. 

„Da, vor fi niște schimbări, dar nu într-atât de dramatice, încât să nu mai recunoaștem lumea în care trăim. Și ceva va fi cu siguranță – o dorință aprigă de a uita prin ce am trecut”.

Nu degeaba, în limba chineză, două subidioame definesc cuvântul criză: pericol și oportunitate. Înseamnă că tunelul nu-i chiar atât de întunecos și nici dracul care se află acolo nu-i atât de negru cum pare. Dar unde-i capătul cela cu lumină, cine l-a mutat mai încolo și cum să mergem spre extrema dreaptă, fără să ne împiedicăm de pereți?!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related