Robert Ghiță și targetul UE: A ajutat faptul că suntem diferiți și puteam supune ideile la teste de fezabilitate din diverse perspective

Robert Ghiță și targetul UE: A ajutat faptul că suntem diferiți și puteam supune ideile la teste de fezabilitate din diverse perspective

Anul acesta, Creative Express, competiția organizată de ADC Europe care reunește tineri creativi din mai multe țări de pe continent, s-a desfășurat online. Nicio surpriză aici. 33 de tineri creativi din 16 țări s-au întrecut în competiția #ViralCreativeExpress pentru a găsi soluții de combatere a crizei cauzate de Covid-19. România a fost reprezentată de Robert Ghiță, copywriter la Cheil Centrade. Soluția propusă de echipa lui Robert s-a numit The Newropean Union, o platforma multi-purpose inspirată de trendurile din gaming.

Targetul a fost Uniunea Europeană și toate comunitățile pe care le înglobează, deci a ajutat faptul că suntem diferiți și puteam supune ideile la teste de fezabilitate din diverse perspective.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related