Linked Culture 2020: live talk-show despre management și marketing cultural

Linked Culture 2020: live talk-show despre management și marketing cultural

Cum arată mobilitatea în cultură anul acesta?

În zilele de 21 și 22 mai 2020, începând cu ora 10:00, vom putea urmări o serie de interviuri și discuții despre alternative, creativitate, resurse și soluții în fața numeroaselor provocări și oportunități existente în lumea culturală și artistică.

Conferința Linked Culture 2020 va fi difuzată LIVE, pe pagina de Facebook: BMagency. 

Conferința de management și marketing cultural, Linked Culture, și-a propus încă de când s-a născut să fie alături și să faciliteze o adunare pentru oamenii creativi, întreprinzători și pentru toți cei care sunt interesați de dezvoltarea sectorului cultural din România.

În contextul actual, organizatorii au schimbat scenariul și iată că ceea ce trebuia să fie o conferință și câteva ateliere despre management și marketing cultural ținute la Timișoara, ediția a 4-a se transformă într-un eveniment online sau, mai bine zis, într-o televiziune temporară.

Tema centrală este mobilitatea, iar zilele de 21 și 22 mai ne vor prezenta discuții despre ce se întâmplă acum și ce va fi mai încolo în muzică, film, artă, teatru, literatură și zona de entertainment.

Artiști, muzicieni, antreprenori și manageri culturali, regizori și actori, reprezentanți ai instituțiilor culturale sau publice se vor afla în cele două studiouri, Timișoara și București, pentru a încerca să găsească împreună soluțiile viitorului ce se arată foarte incert.

Despre importanța culturii în momentele critice cu care ne confruntăm, vor vorbi câteva personaje care creează un echilibru în jurul lor și sunt de fapt agenți de schimbare într-o lume care are tendința de a sta pe loc.

Primii invitați anunțați la Linked Culture 2020, sunt: Alexandru Vakulovski (poet, prozator), Antonio Nartea (Event Manager clubul Expirat), Bogdan Șerban (Radio Guerrilla), Codruța Vulcu (Fondatoare ARTmania Festival), Dana Sarmeș (Președinte Asociația Culturală Contrasens), Edmond Lenarth (Booking Manager Electric Castle), Elena Marcu (Co-fondatoare Black Button Books), Simona Neumann (Director Executiv Asociația Timișoara 2021), Tudor Giurgiu (regizor, scenarist, producător).

Evenimentul este dedicat întregului spectru de practici culturale și artistice, punând accent pe latura aplicată: management, marketing, relații publice, fundraising, producție, publishing, afiliere la rețele naționale și internaționale.

Participarea este gratuită și nu necesită înscriere în prealabil. 

Cu sprijinul: Lidl Romania
Parteneri culturali de proiect: No.Mad, Expirat
Parteneri media: RADIO GUERRILLA, IQads, SMARK
Susținem: Timișoara 2021

BMagency este o agenție de Comunicare și PR din Timișoara, orientată pe evenimente culturale, dar care ia în grija ei și partea de producție de evenimente.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related