Mediapost Martech lansează Quickstart, un produs destinat afacerilor românești ce doresc să inițieze o transformare digitală reală a modelului lor de business: crearea unui ecosistem digital modern, “la cheie”

Mediapost Martech lansează Quickstart, un produs destinat afacerilor românești ce doresc să inițieze o transformare digitală reală a modelului lor de business: crearea unui ecosistem digital modern, “la cheie”

“Automatizarea operațiunilor de marketing și vânzări pot fi considerate asul din mânecă pentru un business care vrea să înceapă o transformare digitală reală.

Datele sunt atât de valoroase încât majoritatea fondurilor de investiții folosesc ca și criteriu de selecție major al țintelor volumul de date deținut de către potențialul candidat.

Existența unui CRM și a unui program marketing & sales automation nu te ajută doar să strângi date, ci și să le folosești inteligent, crescând în același timp valoarea companiei. Beneficiile operaționale sunt extrem de rapide: este posibil să comunici personalizat, în funcție de nevoile și obiceiurile de navigare și achiziție ale fiecărui utilizator pentru care s-au strâns informații în baza de date.

Modul în care am construit structura și pricing-ul ofertei noastre pornește de la ideea de a “democratiza” ceva ce a părut prea mult timp terenul de joacă al companiilor cu bugete gigant. Vrem să facem accesibil în câteva săptămâni pentru SMB-uri ceea ce părea realizabil în luni și doar de către corporații. explică Adrian Alexandrescu (Senior Partner Mediapost Martech).

 

Quickstart reprezintă primul pas pentru transformarea modelului de organizare a activităților de marketing și vânzări într-unul modern, automatizat, bazat pe utilizarea extensivă a soluțiilor software. Beneficiile? Rezultate x3, resurse /2. 

01. Self-assessment rapid

Disponibil aici, tool-ul de evaluare Mediapost Martech indică rapid cât de pregătită este în acest moment compania pentru digitalizarea activităților de marketing și vânzări. Scorul din autoevaluare va indica dacă sunt necesari sau nu și alți pași dintre cei de mai jos.

02. Website readiness

În condițiile în care viteza este o prioritate în orice business, într-un ecosistem digital ideal, website-ul trebuie să fie perfect pregătit pentru a genera informații în timp real. Un website bine “echipat” trebuie să răspundă afirmativ la cel puțin 6 criterii de bază

03. Ecosystem readiness

În jurul website-ului “gravitează” o serie de modalități de promovare și de poziționare. Folosite inteligent și customizate pe nevoile fiecărui business, rezultatele apar rapid. Postările din social media trebuie să respecte câteva criterii de bază. De asemenea, blogul este o modalitate de optimizare SEO, dar și o sursă de engagement și informare.

Implementarea unui ecosistem digital va contribui atât la accelerarea conversiilor, cât și la crearea unui brand matur, ușor de “asimilat” de către publicul țintă și cu o identitate foarte clar definită.

04. Automation readiness

În prezent, multitudinea de task-uri repetitive gestionate de resurse umane presupune nu doar consumul unui timp prețios al oamenilor din companie, ci și uzura morală a celor care sunt supracalificați pentru aceste sarcini. Plecând de la bază, crearea unui sistem de automatizare care colectează date și apoi le “pune la treabă” este o soluție care va furniza rapid “quick wins”. Datele colectate, monitorizarea obiceiurilor de navigare, crearea de conținut personalizat (în newsletter, în campaniile media, pe website) sunt gestionate într-un software specializat care asigură creșterea ratei de conversie și, implicit, a vânzărilor și a retenției clienților.

 

Serviciile Mediapost Martech acoperă domenii precum Digital Transformation sau Marketing Automation.
Ca parte a grupului Mediapost ce include și Interactions precum şi alte companii de comunicare şi marketing direct, suntem activi de peste 20 ani pe piața românească și suntem prezenți și pe 5 piețe europene.
Experiența noastră formată în peste 200 campanii ne-a ajutat să dezvoltăm propriile noastre produse de automatizare, achiziționate de peste 20 de companii. 
Mediapost Martech este Partener Gold HubSpot și Partener Salesforce.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related