Tine-ti prietenii aproape. Mai ales cei care au nevoie

Tine-ti prietenii aproape. Mai ales cei care au nevoie

In 2018, Ad Council si Droga5 porneau campania Seize the Awkward, prin care se adresau unui target cuprins intre 18-24 ani, respectiv tineri care intampinau probleme mentale. De fapt mesajul se adresa prietenilor lor, iar insightul a fost sa se lege de momentele awkward, care apar uneori in discutiile dintre prieteni. Stiti voi, momentele alea de tacere, cand nimeni nu zice nimic. Acelea ar fi cel mai bun moment pentru a pune macar o intrebare simpla - ce faci, cum esti?. Iar daca raspunsul e doar un bine, spus pe un ton neconvingator, atunci e un moment bun pentru a pune o intrebare mai grea - pe bune, cum esti?. Si de a-i arata prietenului sau prietenei tale, ca esti acolo pentru ei si vrei sa-i asculti cu adevarat. 

Doi ani mai tarziu, din cauza pandemiei, prietenii stau fiecare pe la casele lor. Si atunci, parca momentele awkward sunt si ele mai rare. Dar asta nu e o scuza. Asa ca a aparut o versiune up-to-date a campaniei, care pune accent pe modalitatile in care poti continua sa interactionezi cu prietenii. Si o face in ritm de rapp, pe versurile lui Akinyemi, intr-un clip animat regizat de Kristian Mercado Figueroa. Campania poarta numele ”Whatever Gets You Talking” si apeleaza la suspectii de serviciu - GIF-uri, emoji, telefoane sau mesaje text.

In clip apar staruri digitale precum Addison Rae, Avery Cyrus, Bryce Xavier, James Henry, The McFarlands, Meghan Trainor, Molly Burke sau mxmtoon. La final, call to action-ul este catre platforma seizetheawkward.org.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related