2018: Un an în care Cat Music a depășit record după record

2018: Un an în care Cat Music a depășit record după record

Peste 5 milioane de abonați pe YouTube, 5 miliarde de vizualizări, lansarea primului hub creativ din România, TRU [the real you], dar și a primei platforme digitale interactive a unei case de discuri din România.

Pentru Cat Music, anul 2018 a însemnat stabilirea unor noi recorduri și lansarea unor produse și proiecte unice în România. La scurt timp după ce a depășit pragul de cinci miliarde de vizualizări, cel mai puternic canal de YouTube din Europa Centrală, de Est și Rusia a stabilit recordul de 5 milioane de abonați, iar artiștii label-ului au lansat aproape 400 de piese. În plus, peste un miliard de vizualizări au fost generate pe canalul de YouTube doar în anul 2018, iar împreună cu Sony Music, Cat Music a lansat in Romania hituri precum „Hey DJ”(Cnco ft. Meghan Trainor, Sean Paul) „In My Mind”(Dynoro ft. Gigi D'Agostino) si „Promises” (Calvin Harris ft. Sam Smith). 

Mai mult decât atât, Smiley, Lidia Buble, DJ Project, Mira și Feli sunt doar câțiva dintre artiștii Cat Music care au cucerit topurile de specialitate și care s-au menținut pe primele poziții în clasamente. Monoir, producătorul unor hituri precum „The Violin Song” (ft. Osaka & Brianna) și „Lost in Istanbul” (Brianna), piese de succes care au adunat sute milioane de vizualizări și nenumărate stream-uri la nivel mondial, a fost premiat cu două Discuri de Aur și a devenit cel mai difuzat producător în Bulgaria timp de peste 28 de săptămâni.

Tot în 2018, casa de discuri s-a extins la nivel mondial prin lansarea Cat Music Spain, prima filială internațională și a anunțat alocarea unui milion de euro industriei muzicale din Spania în următorii ani. De asemenea, anul trecut Cat Music a lansat TRU [the real you], un proiect ambițios ce-și propune să aducă comunitatea creatorilor de conținut în offline. Prezentat oficial în cadrul petrecerii digiTALES by Cat Music, TRU adună sub umbrela sa creativi din diverse domenii care au ca mediu de lucru online-ul și adaugă la mixul creației factorul tehnic într-un spațiu special amenajat. În plus, creatorii primesc content management support și au acces la primul MCN (Multi-Channel Network) YouTube dedicat exclusiv creatorilor de conținut din România.

Câteva luni mai târziu, platforma online ProTVPLUS.ro și TRU [the real you] au lansat cel mai ambițios proiect al anului: “Viata bate vlogul”, un reality show în care protagoniști sunt opt dintre cei mai puternici influenceri din România. Subiectele abordate sunt probleme reale și frecvente în societatea contemporană: bullying, alcoolism, violență, consumul de droguri, sexualitate și multe altele, iar în fiecare săptămână, protagoniștii povestesc despre experiențele personale și dificile pe care le-au trăit de-a lungul timpului.

În același an, Cat Music a lansat oficial prima platformă digitală interactivă a unei case de discuri din România. catmusic.ME este locul unde iubitorii de muzică pot avea acces la content exclusiv – videoclipuri în avanpremieră, concursuri, “behind the scenes”, galerii foto, dar și știri despre artiștii preferați. Performanțele platformei nu au întârziat să apară: catmusic.ME a reușit să adune peste 50.000 de utilizatori.

Cat Music este cea mai mare casă de discuri din România, ce are în portofoliu artiști precum Smiley, Feli, Ruby, What's UP, Lidia Buble, Elena Gheorghe, Mandinga, DJ Sava, FreeStay, JO, Noaptea Târziu, Ilinca Băcilă, Jukebox, Kamelia, Monoir, Olga Verbițchi și Voltaj.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related