Creative Communication a lansat ghidul  “Primii pași în crearea unui magazin online“

Creative Communication a lansat ghidul  “Primii pași în crearea unui magazin online“

Digital marketing-ul a fost cea mai mare problemă a business-urilor offline în lunile care au trecut. Într-o inflație de întrebări legate de modul în care putem trece din offline în online, Creative Communication a strâns toate întrebările primite de la clienți și le-a transformat într-un ebook care oferă un punct de plecare pentru cei care vor să dezvolte un magazin online. Ghidul “Primii pași în crearea unui magazin online“ poate fi descărcat, gratuit, de pe site-ul aganției și conține răspunsuri de la specialiști la întrebările primite de la clienții care vor să își mute produsele într-un magazin cu vânzare online.

Cu suportul agenției partenere, Yellows, Creative Communication a creat un material suport pentru antreprenori. Cu ajutorul acestuia, antreprenorii vor putea să creeze singuri un brief corect pentru dezvoltatorii de magazine online.

 

În ultima perioadă, afacerile care au fost orientate către furnizarea de servicii online au reușit să păstreze legătura cu clienții lor. Fie că este vorba de îmbrăcăminte, mâncare sau produse de construcții, toate au avut ceva în comun: un site în care au furnizat, constant, informații despre produsele și activitatea lor. O categorie atipică este reprezentată de clienții care au funcționat cu succes în offline dar nu au acordat atenție online-ului. În două luni, aceștia au vrut să construiască un magazin online, să îl promoveze și să vândă într-un timp record. Arderea etapelor de construcție în online poate risca întreaga investiție, de aceea am lansat acest ghid. În 10 minute de lectură poți înțelege ce trebuie să urmărești în construcția site-ului și cum îți setezi obiectivele de vânzări, astfel încât să poți crește organic” spune Bianca Preda, managerul agenției Creative Communication. 

 

Ghidul conține recomandări pentru găsirea celei mai bune soluții pentru dezvoltarea unui magazin online, încă din etapa alegerii unei platforme și conține 35 de pagini de informații utile, cu sfaturi de la specialiști, structurate pe capitole.

  1. Alegrea platformei – Ghidul oferă o prezentare a tipurilor de platforme și modul în care acestea răspund nevoilor de business.
  2. Alegerea temei grafice – Specialiștii oferă soluții practice pentru alegerea temei unui site în funcție de produsele vândute, domeniul de activitate și publicul căruia se adresează.
  3. Opțiuni de găzduire – Găzduirea este un subiect tehnic care poate crește costurile de dezvoltare și este, adesea, omis din strategia de creare a magazinului online. În cazul unui magazin cu multe produse, acest cost poate debalansa bugetul alocat dezvoltării.  
  4. Opțiuni de indexare – Ghidul prezintă reperele pentru implementarea regulilor de SEO (Search Engine Optimization) și explică modul în care acestea contribuie la indexarea organică a unui site.
  5. Instrumente de vânzare - Ultima parte înainte de lansarea unui site este legată de setarea unor instrumente de analiză a vânzărilor, precum Google Analitycs.  

 

Informațiile din Ebook sunt menite să ajute antreprenorii sau marketing managerii să decizii mai bune în ceea ce privește construcția unui magazin online cu un buget eficient. La finalul ghidului au fost adăugate repere pentru construcția unui brief.

Greșelile în online costă mult. Am avut ocazia să vedem acest lucru la mulți dintre clienții care au apelat la serviciile agenției în ultima perioadă. Alegerea unei platforme pe care nu se pot dezvolta, ulterior, opțiuni necesare pentru tipul de afacere este cel mai des întâlnită. Costurile suplimentare generate de o dezvoltare ulterioară ocupă locul doi în clasamentul unor probleme de care ne tot lovim în activitatea zilnică. Lipsa de înțelegere a mediului online, cu toate instrumentele sale, ne-a adus în discuții clienți care au alocat bugete mari pentru promovare în social media chiar dacă nu au avut setat niciun mijloc de analiză a conversiilor. Acest ghid este rezultatul unor probleme și, sperăm noi, soluția pentru un mod de lucru mai eficient între clientul la început de drum și agețiile care oferă servicii de dezvoltare a magazinelor online” a mai spus Bianca Preda.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related