[Research Update] Alina Stepan: Mulți români au apăsat pentru prima dată pe butonul ‘buy’ - pe site, pe telefon sau în aplicații

[Research Update] Alina Stepan: Mulți români au apăsat pentru prima dată pe butonul ‘buy’ - pe site, pe telefon sau în aplicații

Consumatorul român de astăzi, aflat între economia cumpătată și cumpărăturile fără atingere, simte mai acut tensiunea dintre ‘îmi trebuie cu adevărat acest produs/serviciu?’ și ‘am nevoie de lucrul ăsta ca să mă răsplătesc pentru ce am îndurat închisă în casă’, observă Alina Stepan, Country Manager Ipsos România.

În același timp, companiile au din ce în ce mai multă nevoie de răspunsuri cu privire la schimbările fundamentale pe care le-a adus criza, dar sunt în continuare atente cu bugetele alocate cercetării.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related