Articole care fac referire la Alina Stepan
UAPR, alături de Ipsos, vă invită la o discuție captivantă despre impactul stereotipurilor în publicitate
De ce rămân angajații români în IMM-uri: cultură organizațională, oportunități de avansare în carieră și dezvoltare profesională
[Romania reala] Alina Stepan: In pofida multor validari pe care le-am primit ca popor in ultimii 30 de ani, inca mai credem ca nu e de bon ton sa spui ‘nu stiu’. Bineinteles, ce nu stii nici nu te alarmeaza
Angajații români și specialiștii în resurse umane identifică tendințele care pot schimba piața muncii până în 2030
Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG
Pericolele percepției. De ce ne înșelăm în aproape toate privințele - Bobby Duffy | Editura Publica, 2019
retailArena revine cu cea de-a opta ediție, într-un format hybrid: RetailAboveCorona - Retailing in times of crisis, pe 27 și 28 octombrie
[Research Update] Alina Stepan: Mulți români au apăsat pentru prima dată pe butonul ‘buy’ - pe site, pe telefon sau în aplicații
[Directii de research] Alina Stepan (Ipsos SEE): Desi mult timp "cenusareasa agentiilor", industria de cercetare de piata isi castiga – inca cu greu – locul la masa strategiilor clientilor
Progresiv Awards, premiile care aduc recunoașterea adevăratelor valori din piața FMCG, anunță finaliștii ediției 2017
In toamna aceasta te invitam sa "Remodelezi Retail-ul", la cel mai important eveniment dedicat industriei
Ipsos Research: Comparativ cu anul anterior, au 'explodat' pre-testarile calitativ-cantitative de reclama
























