[Research Update] Alexandra Cojocaru: E important ca brandurile sa inteleaga schimbarile ce au loc pentru oameni la nivel emotional, dincolo de simple comportamente sau achizitii

[Research Update] Alexandra Cojocaru: E important ca brandurile sa inteleaga schimbarile ce au loc pentru oameni la nivel emotional, dincolo de simple comportamente sau achizitii

Brandurile ar trebui sa acorde importanta aspectelor ce tin de impactul pandemiei asupra oamenilor si sa construiasca un plan de redresare emotionala, considera Alexandra Cojocaru, partener in cadrul Unlock Research. Ea vorbeste de actiuni care pot duce la o recuperare emotionala mai rapida si la o societate mai sanatoasa:

“Un exemplu ar putea fi ca brandurile sa initieze colaborari cu psihologi, sociologi si alti specialisti care sa se angajeze intr-un proces de lunga durata de refacere a increderii, atunci cand situatia sanitara va permite asta.”

Proiectele de care aminteste Alexandra, lansate in perioada primaverii, sunt Unlock Crisis Insights Meter, dedicat monitorizarii comportamentelor si atitudinilor oamenilor, ale carui insighturi au fost facute publice si colectia de 3 volume de cercetare - Unlocked while Locked. Discutam, in continuare despre acestea, despre tipurile de research solicitate de clienti si despre schimbarile de consum observate in zonele retail, beauty, fresh food si turism.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related