Cu JetXpert, pe drumurile patriei. O experiență hip, care depășește orice hop

Cu JetXpert, pe drumurile patriei. O experiență hip, care depășește orice hop

Jurnal de pandemie. Ziua 1

JetXpert, lichidul de curățat parbrizele mari și mici, a făcut o invitație la călătorit. Între 24 iulie și 31 august, toți cetățenii au fost îmbiați la o călătorie prin frumoasa Românie!

Nu de alta, dar coronavirusarea călătoriilor în alte state amice și prietene i-au făcut pe mulți români să redescopere frumusețile patriei. Și dacă to se vizitează munți, castele, marea sau Delta, e păcat să nu sharuiești cu alții pozele făcute acolo. Așa că din doi pași strategici și trei mișcări de ștergătoare, s-a ivit un concurs: Pozele de vacanță au intrat în competiția „Album de (Ro)vacanță”, cu premii săptămânale în produse. La finalul campaniei, cele mai reușite 20 de poze vor fi incluse într-un album foto și se va decerna marele premiu, un smartphone performant. Totul prin intermediul agenției MSA Advertising din Cluj, copilotul de cursă lungă publicitară.

- Familia Ursache și familia Delfinescu. Încântați de cunoștință!

Drive-ul creativ (ca să fim în ton cu călătoriile auto prin țară) a fost dat de apariția unor cetățeni specifici faunei autohtone, dornici să viziteze locuri inedite: delfinii vin să vadă Transfăgărășanul și lacul Bâlea, iar urșii bruni merg la pescuit în Deltă.

Alți turiști, alături de urși și delfini, vizitează Castelul Huniazilor și dau peste o poveste trubadurească de amor sau una plină de umor în Cimitirul Vesel din Săpânța. Maramu’ mere amu’, cum ar spune cei doi oameni de la Radio (Ro)vacanța, nimeni alții decât pungile vorbitoare și rap-ăitoare JetXpert Turbo Power.

 

 

 

 

Unul din studiou și altul corespondent special, au pus-o de o serie de piese hip și hop cu videoclipuri pe măsură. Alegerea formatului video și a tehnicii animației de tip Motion Graphic a permis desfășurarea narațiunii de tip filmic având însă mijloace de realizare posibile în perioada mai restrictivă a pandemiei.

- Dăm legătura corespondentului nostru special de la (...)!

 

 

Cu parbrizele curate și cu beat-ul în difuzoare, reacțiile au fost următoarele: peste 300 000 de vizualizări pe YouTube și 1 600 000 de afișări, 950 000 de vizualizări pe Facebook.

Comentarii ca: „E singura reclamă la care nu am dat skip” sau „Ați reușit să creați o melodie și un video care bate mulți asa porecliți "raperi" din România! Felicitări plus o reclamă frumos gândită și lucrată. În 2 luni îmi cumpăr și eu mașina mult dorită... și sincer m-ati convins să vă cumpăr produsul!!!” ne fac să credem că și cu investiții modice se pot obține rezultate vizibile.

JetXpert nu se oprește aici, având „cel mai parbriz curat”, va continua drumul alături de MSA. Iar cei doi reporteri de la Radio (Ro)vacanța vor insista și în viitor cu transmisiunile animate din locurile de poveste ale țării.

Bagajul l-am împachetat și în vacanță am plecat, dar povestea nu s-a încheiat!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related